Heel mooi geworden TS! Zo vind ik de voorwanden toch wel erg mooi en netjes. Bedankt nog voor je antwoord! Geniet er lekker van Maar dat gaat wel goedkomen
Anoniem
Geplaatst: 03-02-24 21:38
Charaz schreef:
Dan heb je het topic ook niet gevolgd, vraag is namelijk al beantwoord.
Blijkbaar overheen gescrolled.. Wat ik ervan vind is ondergeschikt.
996981
Geplaatst: 03-02-24 21:55
Nielojram schreef:
Charaz schreef:
Dat was al duidelijk hoor
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 04-02-24 09:50
Nielojram schreef:
Charaz schreef:
Die was bij jouw 1e berichtje al duidelijk, maare.. ts vraagt niemands mening maar deelt gewoon de bouw van haar prachtige stal. Staat het je niet aan kan je het ook gewoon weg klikken en een ander topic openen
Mooi, ben benieuwd naar de dag foto’s!! En wat de bewoners ervan gaan vinden!!!
ElfBeau_067
Geplaatst: 04-02-24 11:45
Wauw wat een mooie stal! De paarden mogen dankbaar zijn
Kirrr
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-24 13:22
Bedankt voor de lieve woorden! Geen probleem met andere meningen hoor of uitleggen waarom we bepaalde beslissing maken.
Al een iets beter beeld. Het zand blijft natuurlijk nog even liggen. Het solarium werkt. Enkel 2 lampen te weinig.. geen idee of die nog ergens moeten zijn of die al kwijt waren.
Pech gehad met lekkende koppelingen etc. Maar ondertussen werkt alle waterleiding en drinkenbakken.
De eerste verlichting ging ook al omhoog. En een beginnetje gemaakt aan plafond van de zadelkamer, hier komen spotjes in. Morgen halen we tegels op voor de vloer van de zadelkamer en dan komen er dezelfde tegels in het toiletje.
Vandaag nog hier en daar wat afgekit, als dat morgen droog is, mogen de paarden er effectief in.
Er hangen 4 kroonluchters maar niet goed te zien op de foto. Normaal zouden ze tegen deze avond ook licht moeten geven. Plafond met spotjes is semi af.
Maar ben jij zo'n poetser? De kroonluchters gaan toch snel onder stof en rag? Of valt het mee?
Wat zul jij genieten zo zeg!!
Kirrr
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-24 21:37
Bedankt iedereen! Ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst geen fan was van het idee van de kroonluchters. Maar uiteindelijk valt het idd reuze mee. Geeft aangenaam licht. Komen ook nog wel lampen in de stallen zelf. Er zal idd veel stof op komen, zo hoog met de ladder durf ik niet denk ik om ze vaak te poetsen. We zullen zien hoe erg het wordt.
Echt heerlijk gevoel. Wel nog onwerkelijk. Daarnet al lekker staan poetsen. Heerlijk geen last van de regen. Genieten .
Mijn oudste merrie, heeft maanden niet op stal gestaan. Ze was zichtbaar blij met haar warme droge stal.
Tegels liggen er ook helemaal in. Linkse muur wordt bekleed me hout en daar komen de hoofdstellen tegen. Achtermuur wordt kast oid en zadelsteunen. Helemaal rechts vooraan in de hoek wil ik een klein ijskastje.