Kaitlyn schreef:Hoeveel geld geven jullie per week uit aan boodschappen?
Ik denk dat mijn vriend en ik samen echt wel aan €150 per week uitkomen enkel voor eten / drinken.
20-30 per week, 1 persoon.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ik denk dat mijn vriend en ik samen echt wel aan €150 per week uitkomen enkel voor eten / drinken.
Gitana schreef:Kaitlyn schreef:Hoeveel geld geven jullie per week uit aan boodschappen?
Ik zat (in mn eentje) tussen de 600 en 800 per maand
Nu bestel ik wekelijks voor ongeveer 70 a 80 euro aan boodschappen en haal ik enkel het kattenvoer bij een fysieke winkelen het was eigenlijk helemaal niet moeilijk om te besparen. Ik vind koken leuk en maak nu elke dag superlekkere dingen. Alles is ook nog eens biologisch.
Wel heb ik flink ingeleverd op mijn lunch. Eerder nam ik echt luxe lunches mee naar werk, zoals rijst met allerlei groenten etc. Dat was best wel duur. Nu neem ik gewoon een broodje kipfilet of geitenkaas
BaileyMix schreef:Kaitlyn schreef:Hoeveel geld geven jullie per week uit aan boodschappen?
20-30 per week, 1 persoon.
Needje schreef:Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je voor maar 30 euro een hele week kan eten?
Het mogen ook duidelijk zijn dat ik veel uitgeef aan boodschappen
(ben ook alleen)
Kaitlyn schreef:Ik begrijp ook niet hoe mensen onder de €50 boodschappen kunnen doen in de week. Ik bestel toch al gauw tussen de €80 en €100 per week voor drinken en eten en daarnaast gaan we nog weleens de supermarkt in voor het eea.
Nu moet ik ook zeggen dat wij er echt niet op letten en ook rustig een keer een stuk vlees voor €60 halen. En gaat er hier het nodige aan snoep/chocolade/chips/frisdrank doorheen.
Mijn vriend moet binnenkort 5 maanden weg voor zijn werk en is dan alleen de weekenden thuis. Dat wordt wel weer een stuk voordeliger boodschappen doen.
PSvanLot schreef:Kaitlyn schreef:Ik begrijp ook niet hoe mensen onder de €50 boodschappen kunnen doen in de week. Ik bestel toch al gauw tussen de €80 en €100 per week voor drinken en eten en daarnaast gaan we nog weleens de supermarkt in voor het eea.
Nu moet ik ook zeggen dat wij er echt niet op letten en ook rustig een keer een stuk vlees voor €60 halen. En gaat er hier het nodige aan snoep/chocolade/chips/frisdrank doorheen.
Mijn vriend moet binnenkort 5 maanden weg voor zijn werk en is dan alleen de weekenden thuis. Dat wordt wel weer een stuk voordeliger boodschappen doen.
1 stuk vlees voor 60 euro? Wat haal je dan?
Ik probeer zoveel mogelijk suikervrij te eten, voor de kinderen is er wel snoep/chips in huis, maar chocolade en frisdrank heb ik maar sporadisch in huis.
Kaitlyn schreef:Ik begrijp ook niet hoe mensen onder de €50 boodschappen kunnen doen in de week. Ik bestel toch al gauw tussen de €80 en €100 per week voor drinken en eten en daarnaast gaan we nog weleens de supermarkt in voor het eea.