Volgende week donderdag middag om 13.15 aanwezig zijn, hapje/drankje/kleine attentie en de mogelijkheid tot vragen stellen. 13.30 met opzichter naar de woning. Heb ik tot 14.00 om te kijken en te meten. Vind ik eigenlijk niet zo lang maar goed.
Er staat alleen dit:
Citaat:
Alleen uw eigen huishouden (maximaal 3 personen) zijn uitgenodigd deze middag.
Maar ik ben alleen, heb geen familie in de buurt en ik wil graag mijn beste vriendin meenemen. Ik wil dit gewoon delen met haar dus ik heb maar gemaild of ik haar mee mag nemen. Ze gaan toch niet echt zo streng zijn?
Lijkt me toch geen probleem. Ik denk dat ze willen voorkomen dat het een enorme drukte word zodat vragen niet goed beantwoord kunnen worden of dat de nieuwe bewoners niet de ruimte hebben om te kijken en te meten.
Soms kan je beter niet vragen maar gewoon doen Maar me dunkt dat één vriendin omdat je maar alleen bent geen probleem moet zijn. Je hebt soms ook gewoon twee mensen nodig om fatsoenlijk te kunnen meten. Ze willen natuurlijk voorkomen dat je de hele familie meeneemt om het nieuwe huis aan te laten zien.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-23 18:47
Dat begrijp ik natuurlijk, snap dat ze geen hordes mensen willen daar.
Oplevering staat op half juli, precieze datum hoor ik nog.
Edit: ze mag gewoon mee. Het is hun om het even wie je meeneemt, als het er maar niet meer dan 3 zijn.
Ik moet nog een hele week wachten. Lekker dan. Ga ook maar even vragen wanneer ik de huur van mijn huidige woning op moet zeggen, ik wil geen dubbele huur betalen natuurlijk maar wel genoeg tijd hebben om over te gaan...
anca
Geplaatst: 15-06-23 21:31
Bellatrix schreef:
Edit: ze mag gewoon mee. Het is hun om het even wie je meeneemt, als het er maar niet meer dan 3 zijn.
Niet ? Heel bokt wil mee kijken hoor
Suzanne F.
Geplaatst: 15-06-23 21:31
anca schreef:
Bellatrix schreef:
Wat is slim om te doen met de koelkast verhuizen? Als die rechtop kan blijven staan kan dan alles erin blijven? Even tape eromheen doen en inladen? Uitladen in het nieuwe huis en gelijk inpluggen. Maar dat kan alleen als hij rechtop vervoerd kan worden toch? Dan zit ie maar kort zonder stroom. Zal wel kijken of ik de vriezer zo leeg mogelijk kan houden maar de verhuizing is nog geen 2 km dus kan wel toch?
Ik zou alles eruit halen denk ik, het weegt toch mee en je wilt niet dat er dingen gaan verschuiven en stuk gaan tijdens het tillen. Alles eruit en in een krat zetten, dan gelijk met de koelkast meenemen en in het nieuwe huis er weer in zetten. Als het maar zo'n kippe eindje is dan zou ik het wel aandurven om eten even uit de koelkast te hebben en er dan weer in te zetten.
Ik zou hem ook leeghalen en even in een krat stapelen. Als ie zo kort vervoerd wordt en hij blijft rechtop, dan kun je hem inderdaad wel meteen weer aansluiten