Veel succes met alles!
OT: slaan de honden niet aan op je eigen geld?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
webster543 schreef:Superpony, als ik het huis volledig tekenen zoals ik wil, nou![]()
Helaas ben ik gebonden aan een (zeer) beperkt budget. Ik zou er nooit op zijn gekomen van een splitlevel te gebruiken, maar ben nu wel overtuigd.
Vermoedelijk zal het de hoge bak zijn. Er bestaan inklapbare loopplanken voor honden, moest het nodig zijn.
Ceetje, mijn hondjes zoeken drugs en geld
mavantos schreef:Wat een gaaf idee zeg! En slepen met de wasmand? Als dat het grootste levensprobleem is, dan valt het allemaal wel mee! De mudroom is wel heel cool.
Wij hebben vorig jaar een gemeentelijk monument uit 1840 gekocht en helemaal verbouwd. Ik zou geen nieuwbouw willen, maar als je het zo helemaal zelf kan verzinnen dan is dat wel anders dan een standaard nieuwbouw woning kopen uit een nieuwbouwproject.
oji schreef:Ik vind het superleuk. Je kunt wel heel negatief bedenken bij splitlevel, wat nou als je slechter ter been raakt. Je kunt het ook van de andere kant bekijken, misschien blijf je vele jaren langer goed ter been omdat je dagelijks je portie beweging in huis al krijgt.
Ik woon volledig gelijkvloers en zou graag wat trappen hebben, juist voor die ongemerkte extra beweging die volgens mij alleen maar gezond is.
Prairy schreef:idinn schreef:Ik wil nu ook een burrito restaurant, dat ze je burrito naar je tafeltje kunnen shooten..
![]()
Nu heb ik zin in burritos. Bezorg je ook met je restaurant?
webster543 schreef:Eigenlijk echt leuk om al die pro’s en contra’s te lezen over de split level
Neon roze keuken zal ik echt wel uitsluiten![]()
Dat was shoot ding, heb ik ook wel eens gezien en lijkt mij echt wel gaaf.
webster543 schreef:Er zijn twee opties voor een hondenwasplaats.
Of die hierboven
Of deze
[ [url=m/lJgzDh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voordeel, de hond wandelt binnen en buiten. Nadeel, ik moet mij bukken.
Mijn honden zijn vanuit hun werk gewend om opgetild te worden, dus dan werk ik liever met een echte badkuip.
De keuken en inkom is op het gelijkvloers, daar ben ik blij mee. De keuken is uiteindelijk de plaats waar geleefd wordt. Ontbijt, snel op de tablet, …