Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Eerbeek eo. maakt me ook wel nieuwsgierig na meerdere reacties daarover. Even als rhenen / dieren etc. We gaan de Veluwe wat uitgebreider onderzoeken. Waren in eerste instantie vooral afgeschrikt door het hoge bible-belt gehalte en dat staat ook wat ver van onze levensstijl en -cultuur af. Maar goed om te weten dat dat niet de hele Veluwe is.
Menino schreef:SusanH schreef:Als je de plekjes kent kun je bijna overal wel rustig lopen ( al geldt dat wellicht niet voor hele toeristische plekken of plekken in hartje randstad, en dicht bij de parkeerplaatsen) Hier op de Heuvelrug iig wel. Maar vooral bij mijn schoonouders die vlak bij Venray wonen, aan de kant van Geijsteren kun je lopen en amper iemand tegen komen. Ook tijdens de lockdown. En ik gok zomaar dat dit ook voor bijvoorbeeld de Achterhoek geldt, of plekken in Drenthe. Want dunner bevolkt dan hier in de regio.
Mijn oom is om die reden naar de UHR verhuistBehoorlijk randstads nog zou je zeggen, maar zoveel rustiger dan waar ik woon
Niet te betalen voor ons desondanks. Volgens mij stijgen de prijzen in Utrecht nu harder dan waar ik woon.
In Hilversum kunnen we, net als de UHR, wsl hoogstens een parkeerplek betalenDesondanks, love Hilversum.
Prairy schreef:Ik zag mensen ook langs de kust aanraden, en inderdaad heb je daar ook hele mooie bossen en natuurlijk het strand..
Chubby schreef:Prairy schreef:Ik zag mensen ook langs de kust aanraden, en inderdaad heb je daar ook hele mooie bossen en natuurlijk het strand..
Misschien mag ik nog een overweging meegeven. Ik weet natuurlijk niet of je voornemens bent je ergens voor de rest van je leven te settelen. En of je kinderen wilt. Maar wat voor mij wel een ‘dingetje’ voor de lange-lange termijn is, is de stijgende zeespiegel. Als ik nu zou verhuizen naar een heel nieuwe omgeving, zou ik kiezen voor wat oostelijker Nederland dan de kust, zodat je wat ruimer boven NAP zit.
DuoPenotti schreef:Maar dan ook weer niet dicht bij de rivieren gaan wonen, we hebben vorig jaar de ellende daar gezien