En niet iedereen hoeft het mooi te vinden hé, anders zou de wereld maar saai zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Die van jou is een stuk kleiner en mooier hoor.
Ik denk dat deze echt een schofthoogte had van ca 160.
superpony schreef:Wat leuk!
Ik heb een heel ander hobbelpaard, maar is me wel heel dierbaar. Hebben mn ouders als eerste gekocht toen ze hoorden dat ze zwanger waren van mij. Hij is nu 48jr oud.
Ik heb hem altijd meegesleept en in elk huis een mooie plek gegeven. Helaas is hij kunststof en hebben ooit hondjes aan een oor zitten kauwen.
En aan zo een houten stok waar hij aan hangt. Die heeft mijn vader wel ooit vervangen al omdat ik er flink wild mee was.
Hij mist ook verf.
Heb weleens gedacht om me op te geven voor dat programma van Humberto om hem te laten restaureren.
[ [url=m/hlPAvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
ChristaMoor schreef:Oh, die is geweldig! Zeker omdat hij van jezelf is geweest. En het is speelgoed, daar mogen gebruikssporen aan zitten. Als je je stoort aan een kapot oor, kan je Bootsiebob eens vragen, je kunt kunststof ook netjes repareren, met diverse materialen.
ChristaMoor schreef:Vandaag een heel leuk, maar ook heel oud hobbelpaard opgehaald om te restaureren voor onze kleinkinderen. Her en der is wat kapot, zadel ontbreekt volledig. Ik wil zoveel mogelijk het oude karakter behouden. Aan het hoofdstel wil ik wat reparaties verrichten, onderstel moet steviger worden en ik ben op zoek gegaan naar een patroon van een zadel. Weet iemand waar ik een patroon kan vinden om een zadeltje te maken? Of anders een compleet passend zadel. In Engeland is dit te koop, maar is er in Nederland een site waar ik accessoires voor de engelse hobbelpaardjes kan kopen?
Voorkeur gaat uit naar een zoveel mogelijk authentiek model, maar anders passend mag ook
:
[ [url=m/nmg43g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CVLqQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lu8Cs2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5a0PDR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bC7ZHv.jpg]Afbeelding[/url] ]
ChristaMoor schreef:Het sierbeslag heb ik nog. Alleen daarachter zat een rozet van rode ribstof met een soort franje er omheen. En het sierbeslag zet ik er niet meer op. Wat ik nieuw maak, wil ik niet vastmaken, zodat het origineel en nieuw gescheiden kan worden.