Niello schreef:tirzasarah10 schreef:Ik heb sinds kort rubbermatten in de stal maar als ze de stal echt alleen als plasplaats gebruiken ben ik niet zo een fan... op de tegels waar ze gewoon op staan en chillen helemaal top! Mijn paard heeft slechte voeten waardoor tegels niet te doen zijn maar nu geen enkel probleem en zelfs zonder ijzers geen pas kreupel.
Ze gebruiken hun kleine stalletjes als plas en poepplaats waardoor er onder de tegels plas blijft liggen en dat geeft nu behoorlijk een lucht... misschien als het groter is en beter kan luchten dat je dat probleem niet heb hoor maar dit is mijn ervaring.
Ik lees verder vrolijk meeleuk project!
Hoi wij willen ook matten leggen in de box, maar zitten niet te wachten op een stanklucht. Heb jij rubber puzzelmatten en van welke leverancier zijn ze?
Ik heb gewoon speeltuin tegels van 4.5cm dik. Deze zijn waterdoorlatend en slijten niet met schrapers. Heb ze van mp vond die puzzelmatten veelste duur.

Het komt ook misschien door de ligging van onze stal dat het niet fijn doorlucht maar bij ons nieuwe huis komt er geen rubbertegel meer in de stal, buiten wel