Ik heb hier ook grotendeels witte meubels bij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Ik heb en vraagje en hoop dat jullie er ervaring mee hebbenWij zijn bezig met onze inloopkast en om een probleem rond een koof op te lossen willen we een Pax kast bestellen in de ondiepe versie, dus de 35cm diepe versie. Maar Ikea heeft die op dit moment enkel in het wit online staan terwijl onze andere twee (diepere) elementen in het bruin zijn. Omdat het erg lastig blijkt contact met hen te krijgen (lange wachtttijden etc) en de vraag niet heel ingewikkeld is, iemand die weet of de ondiepe Pax kasten ooit zijn aangeboden in een andere kleur dan wit?
Dan zal het met levering te maken hebben en enkel tijdelijk uit het assortiment zijn, iets waarop we wel willen wachten
Plukje schreef:Wij hebben ook een paar donkere muren. Het aantal mensen dat ons dat heeft afgeraden is niet op twee handen te tellen, maar we hebben het toch gedaan en wij zijn er superblij mee!
[ [url=m/iSumPa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u0ODVl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9974pJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
lukka63 schreef:Plukje schreef:Wij hebben ook een paar donkere muren. Het aantal mensen dat ons dat heeft afgeraden is niet op twee handen te tellen, maar we hebben het toch gedaan en wij zijn er superblij mee!
[ [url=m/iSumPa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u0ODVl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9974pJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
J0anieke schreef:Leuk topic dit! Had ik eerder moeten ontdekken!
Ik ben op het moment ook heel erg bezig met de inrichting van het huis. Begin januari de sleutels gekregen van ons eerste koophuis. Momenteel bezig met het tv kastje.
Hoe het was:
[ [url=m/BW8TTW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zaterdag:
[ [url=m/pTPaGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag op pootjes gezet:
[ [url=m/SXxInr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik wil er uiteindelijk nog een houten blad op van 4 cm dik, daar heb ik komende zaterdag een afspraak voor om sloophout uit te kiezen. Dan gaan ze van dat hout de toplaag maken..
Op de groene muur wil ik uiteindelijk nog plankjes oid, maar ik ben er nog niet overuit welke ik wil. Wit en recht, zwart en recht of toch houten plankjes..
CCCCC schreef:Leuk idee! Of ook plankjes van sloophout? Zou zelf de plant van de grond halen, deze staat er een beetje verloren. Bijvoorbeeld tussen kast en haard in op een smalle, ronde bijzettafel in de kleur zwart.Mooi meubel! Je zou de plankjes ook in dezelfde kleur als de muur kunnen verven? Dan valt het wat meer weg..
noviceh schreef:CCCCC schreef:Leuk idee! Of ook plankjes van sloophout? Zou zelf de plant van de grond halen, deze staat er een beetje verloren. Bijvoorbeeld tussen kast en haard in op een smalle, ronde bijzettafel in de kleur zwart.Mooi meubel! Je zou de plankjes ook in dezelfde kleur als de muur kunnen verven? Dan valt het wat meer weg..