Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zo waren wij ooit bij keukenconcurrent (geen aanrader) en ging onze keuken van 21.000 naar 11.000, zomaar! En als we binnen het uur besloten ging er nog eens 1000€ van af. Zijn gewoon weg gegaan, niks voor ons.
(gezegd dat 3800 mijn budget was, maar dat was dus 4500) Ik denk dat iedereen er dan een goed gevoel aan over houdt, haha.

Hij is prachtig. Nu kan ik helemaal niet wachten op onze bank!
Giolli schreef:Dit is de bank van mijn ouders van Seats en sofa’s. Prijs begon vanaf 3800 en mee gekregen voor 2700, enorm verschil vond ik zelf
[ [url=m/dKpP9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er zelf altijd wel wat moeite mee als er zo veel van de prijs af gaat, hoe kan ik dat nog serieus nemen.Zo waren wij ooit bij keukenconcurrent (geen aanrader) en ging onze keuken van 21.000 naar 11.000, zomaar! En als we binnen het uur besloten ging er nog eens 1000€ van af. Zijn gewoon weg gegaan, niks voor ons.
Wij hebben al onze meubels laatst gekocht, prijs was 4800€. Hebben dat voor 4000€ gekocht en dat vond ik netjes.(gezegd dat 3800 mijn budget was, maar dat was dus 4500) Ik denk dat iedereen er dan een goed gevoel aan over houdt, haha.
Mijn vader is een enorme koopjes jager/handelaar, voor ons soms zelf tot het vervelende aan toe. Ik schaam me soms stuk hoe laag hij inzet en hoe hij wordt uitgelachen door andere. Mijn man zegt dan ook, het is wat het je zelf waard is. Voor ons was dat voor de bank zeker die 1800€, mijn vader had er zeker nog meer af kunnen praten maar daar heb ik helemaal geen zin in joh.
linda_gigant schreef:Storm schreef:A meubel zit hier in de buurt, zeker nette prijzen, ook met de luxere stoffen.
Montel pronto en profijt kan ik ook eens binnen lopen.
En we hebben ook een outlet winkel hier in de buurt, ook eens kijken daar.
Wij zijn zeer tevreden over onze kunst lederen bank van a meubel !
Storm schreef:Hele mooie banken komen er weer voorbij zeg!
Over het afdingen, mijn ex heeft bij Woonexpress gewerkt en die zegt dat je er altijd 15-20% vanaf zou moeten kunnen krijgen.
Ik ben zelf mijn hele inrichting aan het veranderen. Ik ben 2 jaar terug gescheiden en heb zelf het huis gekocht. Maar het bleef nog steeds 'ons' huis en ik wilde nu eindelijk 'mijn' huis. Ik had een landelijke witte huiskamer, met blauw en taupe. Nu heb ik bijna alles anders, met als pronkstuk mijn prachtige grutterskast en nu bijna mijn geweldige bank!
Ook heb ik een nieuw tv meubel, salontafel, 6 cognackleurige eetkamerstoelen en donkergroene accessoires. Ik plaats zo een foto van de nieuwe bank, rond 8 uur wordt hij gebracht