Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AmoorM schreef:listiglistje schreef:Wat een gemiepsorry...huis is schoon en de rest is verleden tijd.
Je gaat daar nooit wat van merken.
Mijn beste vriend heeft juist een huis gekocht waar iemand was overleden, erg goedkoop en kon er snel in
Het gaat ook niet om het overlijden. Maar heel cru gezegd. Als deze persoon in de badkamer heeft gelegen en ik sta de douchen en kijk naar beneden dan zie ik een ontbindend lichaam met lose botten onder mij liggen. Ik wil niet respectloos zijn. Maar wellicht verduidelijkt dat het een beetje. Maar ik weet dus niet of ik daar daadwerkelijk last van krijg. Daarom twijfel ik.
AmoorM schreef:listiglistje schreef:Wat een gemiepsorry...huis is schoon en de rest is verleden tijd.
Je gaat daar nooit wat van merken.
Mijn beste vriend heeft juist een huis gekocht waar iemand was overleden, erg goedkoop en kon er snel in
Het gaat ook niet om het overlijden. Maar heel cru gezegd. Als deze persoon in de badkamer heeft gelegen en ik sta de douchen en kijk naar beneden dan zie ik een ontbindend lichaam met lose botten onder mij liggen. Ik wil niet respectloos zijn. Maar wellicht verduidelijkt dat het een beetje. Maar ik weet dus niet of ik daar daadwerkelijk last van krijg. Daarom twijfel ik.
tamary schreef:AmoorM schreef:
Met zoveel fantasie al aan een schrijverscarriere gedacht?
Misty12 schreef:Mijn dochter heeft in een appartement gewoond waar iemand zelfmoord had gepleegd. De enige die daar last van had, was 1 van de katten die hoog gevoelig is.
gewoon niet teveel over nadenken. Als het een leuk huis is en geheel naar jouw smaak dan zou ik het gewoon doen. Hier is het best lastig om een huurhuis te krijgen, ik weet niet hoe lang je anders moet wachten tot je weer een huisje aangeboden krijgt. En als het schoon gemaakt is, is het schoon.
imaudy schreef:Misty12 schreef:Mijn dochter heeft in een appartement gewoond waar iemand zelfmoord had gepleegd. De enige die daar last van had, was 1 van de katten die hoog gevoelig is.
gewoon niet teveel over nadenken. Als het een leuk huis is en geheel naar jouw smaak dan zou ik het gewoon doen. Hier is het best lastig om een huurhuis te krijgen, ik weet niet hoe lang je anders moet wachten tot je weer een huisje aangeboden krijgt. En als het schoon gemaakt is, is het schoon.
Wat merkte je aan die kat?
charrr91 schreef:Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik ging een woning bezichtigen waar een man heeft gewoon met ik weet niet hoeveel katten. Die zorgde niet goed voor de beesten. Het was 1 smerige bende, de kattenstront zat tot boven aan de muren. De lucht die daar hing was niet te harden, en ze hadden alles al schoongemaakt voor ik kwam kijken. Het idee dat er iemand woonde die niet goed voor zijn katten zorgde, maakte mij ook benauwd (ben namelijk een enorme dierenliefhebber).
Die man is later opgenomen, omdat hij psychisch niet stabiel was. Buren hebben ook geen idee, man kwam nooit buiten en had nooit een raam openstaan in de woning. Heb het huis geaccepteerd. Eerste maanden is die lucht echt blijven hangen in huis. Kwam ook steeds kattenstront tegen, maanden later. Moest ook steeds denken aan die katten, maar nu woon ik er al 1,5 met plezier! En er is niks meer te ruiken of te merken van die man met zijn katten.

Blacky94 schreef:Eerlijk gezegd zou ik dit topic ontstippen en het er even niet meer met vrienden/familie over hebben.
Probeer het even los te laten en kijk over een week eens hoe je er tegenover staat.
Ik heb een beetje het idee dat alles wat iedereen zegt en dat je er nu, bijvoorbeeld ook door dit topic, er bijna constant mee bezig bent het je alleen maar onzekerder maakt over de situatie.
Of het erger wordt of verdwijnt nadat je daar bent gaan wonen dat gaat echt te maken hebben met hoe je er zelf mee om gaat. Laat je niet gek maken door je fantasie
En wil je het huis niet, dan doe je het niet
Misty12 schreef:even reageren op die mensen die vroegen hoe de kat reageerde: die kon door het huis lopen en dan plotseling naar iets kijken en heel hard blazen. Die poes voelde zich daar nooit echt thuis. Omdat er meer dingen waren waar de kat vreemd op reageerde, heeft dochter een reading laten doen. Daar kwam dat oa ook uit. Dat poes zich daar niet prettig voelde. En dat ze ook hoog sensitief is. Dochter en haar vriend zijn 2 jaar geleden verhuisd van het appartement naar een ander huis. En daar was een groot deel van het rare gedrag weg. Ze reageerde heel sterk op dingen in hun vorige huisje.
Maar ik wil toch even vragen: een reading op een kat? En dat die kat dan als hoogsensitief bestempeld wordt...? Slik je dat serieus allemaal voor zoete koek of twijfel je daar zelf ook wel een heel klein beetje aan? Misschien heel af en toe, heel even, een piepklein beetje?