Keukenkastje heb ik ook al gedaan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Keukenkastje heb ik ook al gedaan.
in de keuken staat ook nog een vriezer, maar daar ligt alleen maar wat vlees, aardappelkroketjes en spinazie in haha. Oh en wat verdwaalde ijsjes

purny schreef:Fout. Eieren zouden juist in de koelkast moeten ivm salmonella.
Bij mij ligt er niet veel.
Pakje beleg
Bakboter
Sauzen
Red Bull
Chocola

x_Jeanine_x schreef:Oh jeejtje, aan de hand van dit topic trok in net de koelkast open en kwam ik tot de conclusie dat ik hem eerst ff moet schoonmaken voor ik hem op de foto zet
Gisteren was die nog wel oke, maar zag net dat er een pak liggend was gelegd terwijl die open was

Malenka schreef:Ik zie bij al een heel aantal mensen tomaten in de koelkast liggen. De smaak van tomaten is echter veel beter als je ze buiten de koelkast bewaard. In de koeling neemt de smaak af. Bovendien gaat het velletje sneller stuk waardoor ze eerder bederven.

MacavityL schreef:Meestal zo![]()
[ [url=m/7zIHPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
(en dan gebruik ik nooit boter)
Tancreda4 schreef:MacavityL schreef:Meestal zo![]()
[ [url=m/7zIHPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
(en dan gebruik ik nooit boter)
Dit had die van mij kunnen zijn![]()
![]()
Woon alleen. Vriezer (tafelmodel) zit wel helemaal vol en heb nog een voorraad kast. Koelkast zit niet veel in. Ik drink geen frisdranken en veel versfood heb ik niet. Probeer ik altijd weer, maar gaat elke keer weer mis omdat de plannen dan weer wijzigen en dingen weer over datum gaan.
Ik heb nu wat beleg erin, aanmaak siroop en eieren. Voor een foto moet ik idd eerst even aan de schoonmaak en orde\ning kwam ik achter. Gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben