Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Maar zoals ik begrijp van TS kan kopen voor hen de komende 10 (??) jaar nog niet. Kan je dan niet beter groter wonen? Vermoed dat ze binnen die 10 jaar ook nog wel een tweede willen?
Ik ben zelf ook wel van t lange termijn denken. Waar heeft ze aan dr lange termijn het meeste profijt van. En persoonlijk, als ik het zo lees, denk ik dat dat groter wonen is.
upendo schreef:Ik lees wel over minder werken in de toekomst.
Maar dit zijn just my two cents. Er werd gevraagd wat wij zouden doen in deze situatie. Mijn mening is dat ik het niet zou doen.
Simbaa schreef:Het gekke vind ik dat je op Bokt never een paard of ander huisdier aan mag schaffen als je niet een flinke spaarpot hebt voor onvoorziene gevallen/kosten.
Nu is er een baby in het spel en is het prima om, zonder spaarrekening etc, toch te verhuizen. Verhuizen naar een groter huis (hogere kosten) terwijl er minder gewerkt gaat worden en om over de kosten van het verhuizen zelf etc nog maar niet te spreken.
Dat verbaast me!
elnienjo schreef:Vind ik ook altijd heel vreemd. Juist met 'n kind moet je rekenen op minimaal 21 jaar kosten. En dan nog verplicht in het hoogseizoen op vakantie dus ook knetterduur. Een paard kan je ten alle tijden weer verkopen of desnoods weggeven, als je het financieel niet meer trekt.
Sizzle schreef:Gelukkig is een baby gewoon tegen ziektekosten verzekerd dus een koliek operatie van 2000 euro is minder waarschijnlijk
Als TS en partner van nature al paniekvogels zijn dan geen ze echt geen ondoordachte financiele flaters slaan.
Hoe dan ook is het nog geen woensdag.
elnienjo schreef:Simbaa schreef:Het gekke vind ik dat je op Bokt never een paard of ander huisdier aan mag schaffen als je niet een flinke spaarpot hebt voor onvoorziene gevallen/kosten.
Nu is er een baby in het spel en is het prima om, zonder spaarrekening etc, toch te verhuizen. Verhuizen naar een groter huis (hogere kosten) terwijl er minder gewerkt gaat worden en om over de kosten van het verhuizen zelf etc nog maar niet te spreken.
Dat verbaast me!
Vind ik ook altijd heel vreemd. Juist met 'n kind moet je rekenen op minimaal 21 jaar kosten. En dan nog verplicht in het hoogseizoen op vakantie dus ook knetterduur. Een paard kan je ten alle tijden weer verkopen of desnoods weggeven, als je het financieel niet meer trekt.