superpony schreef:Dat doe je goed! Schiet echt lekker op zo.
Baalde de mensen niet een beetje dat je al die zooi vond?
Ik vind het ook echt een heel mooi uitzicht zo met al die bomen, heerlijk. Daar loop ik tot nu toe nog tegenaan dat ik dat mis bij veel huizen met grond.
Heel herkenbaar ook wat je zegt. Ook in pension deden wij al jaren alles zelf en nu op een eigen plek, loop je toch tegen de afstand aan, ook al is het voor ons maar 3,5km met de fiets,5km met de auto....Alles moet gebeuren in de tijd dat je er bent en we moeten rekening houden met verhuurders etc.
Zij wist er niet vanaf en ruimde het gewoon mee op. Hij vond het onzin dat het wegmoest want je had er geen last van volgens hen en als ik het weg wilde moest ik dat maar zelf weghalen. Maar dat vond hij ook van de 3 aanhangers rommel afkomstig uit het hokje.
De ligging is inderdaad prachtig. Ik ben alleen bang voor de hoeveelheid dazen straks maar dat zie ik dan eem. Evt dazen valle en lijm emmers plaatsen en dekens op.
Ik ben blij dat er al veel gedaan is nu, het is nog lang niet af en ik krijg dat ook niet af voordat wij de sleutel volgende week krijgen maar alles wat nu gedaan is is tijdwinst. Ik hoop deze week nog alle geknipte takken af te kunnen voeren, de composthopen weg te scheppen en dan zowel voor als achteraan de gaaspanelen en poort te kunnen plaatsen al ben ik bang dat beide kanten afkrijgen. Erg positief gedacht is van mij maar betwijfel of het dat lukt.
Ook moet ik nog een 15 bomen/struiken omzagen zodat ik de +_ 25 resterende palen verder kan plaatsen en draad kan trekken, enkele schuttingen verwijderen, het hok en een glazen groeikast verwijderen incl de stoep tegelvloer eronder en de stroomkabels daarvan en voor de stal geplaatst kan worden ook nog 72m2 aan tegels leggen.