Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
miccamaaike schreef:Mijn iphone7 staakt sinds gisteren.. overweeg nu de samsung s10 (of een iphone xr) , wie trekt mij over de streep
)
Dimphyl schreef:door een foutje van mijn provider is de s9 die ik besteld heb niet meer leverbaar.. daarom toch maar een s10, gelukkig met een fijne service van mijn provider.
dus vanaf vrijdag heb ik ook een echte nieuwe. ben heel benieuwd. heb telefonisch besteld en wilde eigenlijk graag een roze.. nou vallen de kleur tinten me erg tegen dus heb de witte genomen, klopt t dat die een soort parelmoer glans heeft? (uiteraard niet het belangrijkste maar hé, t oog wil ook wat)
verder tot nu toe heel blij over de s10
prachtig scherm en geluid echt helemaal fantastisch
maar... zodra ik foto's maak en hetgeen ik wil fotograferen ook maar iets beweegt (bv als het een dier is dat wel stil zit maar nooit helemaal) wordt de foto wazig
vooral dat dier dan in mijn voorbeeld. Alsof de sluitertijd te lang is? Dit was op automatische instelling, recht vanuit de fabriek. Ik heb wat lopen zoeken maar kan nergens die sluitertijd aanpassen. Ik baal hier nogal van, maar lees dat dit bij eerdere samsungs ook wel eens voorkwam? Nooit gehad bij mijn s7. Maar ik heb via google nog niet kunnen vinden hoe dit op te lossen. Weet iemand hier dat? Levitate schreef:Belkin kabels! En dan die niet glad zijn maar ruwer oppervlakte. Zit ook 5 jaar garantie op, staat op de verpakking. Kleine rib uit je lijf (24 euro per stuk) maar zelfs ik heb er nog geen stuk gekregen in 3 jaar en bij mij zijn ze normaal na 3 maanden wel op.
love_western schreef:Levitate schreef:Belkin kabels! En dan die niet glad zijn maar ruwer oppervlakte. Zit ook 5 jaar garantie op, staat op de verpakking. Kleine rib uit je lijf (24 euro per stuk) maar zelfs ik heb er nog geen stuk gekregen in 3 jaar en bij mij zijn ze normaal na 3 maanden wel op.
Heb je linkje? Kan ze niet vinden wat jij bedoelt.
had em geinstalleerd maar hij blijft licht geven ook zonder meldingen. Maar weer verwijderd dus want dat vreet batterij..
iets met valschade.