Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Als we maar kort thuis zijn gaat de petroleumkachel aan. Die heeft het sneller op temperatuur, soms als ik in de winter thuis kom is het 9 graden. Als het weer zo koud wordt, laat ik petroleum kachel aan. 9 graden was echt te koud.
, CV is oud en maakt herrie als die aanslaat en draait (en hangt boven het trapgat) , die moet onder de 20 graden snachts (heb een draaiding om de temperatuur te bepalen dus gok 18 ofzo ) . En overdag ongeveer op 21 a 22 heb ik het koud wat hoger , wil CV niet dan 25 en even CV scherp houden ( en weer terug ) Fitzroy schreef:Er zijn best veel mensen met een houtkachel valt me op. Goed dat er strenge eisen aan gesteld gaan worden, want wat is dat slecht voor je luchtwegen.
Sorry, off-topic.
Fitzroy schreef:Er zijn best veel mensen met een houtkachel valt me op. Goed dat er strenge eisen aan gesteld gaan worden, want wat is dat slecht voor je luchtwegen.
Sorry, off-topic.
Maar dat vind ik eigenlijk alleen maar fijn aangezien het snachts anders heel warm blijft en ik in een hoogslaper slaap.
En aangezien het in de hal dus eigenlijk nooit 18.5 graden wordt staat de ketel altijd al te loeien, dus warmen mijn radiatoren razendsnel op als ik ze aanzet.