Stockon app

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:56

En weg was mijn tegoed en daarmee gaat ook de app weg. :’)
Ik heb er sowieso maar eenmaal een bestelling gedaan, maar nu mijn tegoed weg is is het gedaan met de pret..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:08

Oscar schreef:
Zou het hele idee eigenlijk wel levensvatbaar zijn?
De prijzen liggen ongeveer gelijk aan de supermarktprijzen, de bezorging is vanaf 25 euro gratis en dan krijg je ook nog een tientje korting op een bestelling van 25 euro. Ik ben bang dat het 'm niet gaat worden :n

Dat tientje korting is natuurlijk alleen je eerste levering, of eerder je eerste 3 leveringen. Tenzij je zoals ik een hoop Stocktegoed hebt opgebouwd. Ik denk dat het prima levensvatbaar is. De dienst is goed, de klantenservice vind ik nog steeds erg goed. Heb vanavond even flink gemopperd en ben echt weer keurig te woord gestaan en geholpen. Ik vind het ontzettend makkelijk en geen van de andere bezorgende supermarkten heeft zo'n lage grens, wat zeg ik, stockon komt ook voor 5 euro alleen betaal je dan 2,50 bezorgkosten :)
Belangrijkste vind ik dat ze gaan zorgen dat je ook echt krijgt wat je levert en niet steeds iets er niet bij is, dat je er dus van op aan kunt, dan moet het echt goedkomen :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:09

Hmmmm, ja, maar dat is vanuit de consumentenkant bekeken en dan ben ik het wel met je eens. Maar ik twijfel wel of het echt winstgevend gaat worden op deze manier.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:18

Dat denk ik haast wel, met het uitbreiden van het assortiment zullen de bestellingen wel groter worden denk ik, merk dat bij mijzelf nu in ieder geval al wel. Dus de kunst is denk ik om de klanten vast te houden. Daar lijkt ook de focus nu op te liggen als ik zie dat ze de beloning voor nieuwe klanten omlaag schroeven. Als de huidige klanten goed tevreden zijn zullen ze automatisch wel reclame maken. En vergeet niet dat het een Postnl dochter is, dat zal ze qua tarieven voor de bezorging vast niet slecht uitkomen!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:47

Dat is zeker waar :)
Ik ben benieuwd en hoop ook dat ze het gaan redden. Als ze de boel een beetje op orde hebben dan ga ik het ook nog eens proberen. Ooit :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 18:46

Vrijdag komt ons pakket binnen. Ben benieuwd

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:28

Als je de app nu opent, krijg je actie van Chocomell 1 euro te zien, terwijl deze de gewone prijs kost. Foutje in de app neem ik aan.
Edit, ik heb de app afgesloten en opnieuw geopend, nu wel voor 1 euro.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 19:33

Hier ook Stockon Pakket gehad gister. Alles zat erin wat we besteld hadden.. alleen de chauffeur was erg vertraagd en stond om 22.10 voor de deur... arme oudere man van een jaar of 60/65 ongeveer..

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:30

Wel fijn dat alles geleverd is.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 19:55

Ze hebben ook vleeswaren

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:13

Ik heb gisteren ook weer een bestelling binnen gekregen, en gelukkig alles geleverd :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 13:48

Hebben jullie ook een mailtje gehad met 5 euro stocktegoed ivm het 1 jarig bestaan? Blijkt dat de mensen die aangegeven hebben geen reclame mails van ze te willen hem dus niet krijgen. Dus mocht je hem nu niet gehad hebben dan kun je dat beter even aanpassen voor een volgende keer!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 13:51

Alwiene schreef:
Hebben jullie ook een mailtje gehad met 5 euro stocktegoed ivm het 1 jarig bestaan? Blijkt dat de mensen die aangegeven hebben geen reclame mails van ze te willen hem dus niet krijgen. Dus mocht je hem nu niet gehad hebben dan kun je dat beter even aanpassen voor een volgende keer!

Ik krijg wel de nieuwsbrieven maar niks gehad. Even berichtje gestuurd
Laatst bijgewerkt door joyce_eddy op 09-02-19 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 13:52

Ik heb m wel gehad :)

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 14:10

Niet gehad, maar ik ga €5 ook niet gebruiken.
Ik vind het alleen interessant met €10, anders ben ik in 'echte' winkels echt veel goedkoper uit.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 17:48

Nee, maar ik zal inderdaad aangeven weer aanbieding emails te willen ontvangen. Ik heb trouwens wel de code van een kennis gekregen, dus alsnog kunnen gebruiken. (Hij bestelt er niet meer)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 18:11

JudithO schreef:
Niet gehad, maar ik ga €5 ook niet gebruiken.
Ik vind het alleen interessant met €10, anders ben ik in 'echte' winkels echt veel goedkoper uit.

Snap ik, al weet ik niet of ik het per definitie met je eens ben qua goedkoper, maar dat geeft niet. Maar 2x 5 euro is ook 10 euro. Dus 2x zo'n actie en je hebt weer een bestelling waar 10 euro korting op zit :)

FrNo schreef:
Nee, maar ik zal inderdaad aangeven weer aanbieding emails te willen ontvangen. Ik heb trouwens wel de code van een kennis gekregen, dus alsnog kunnen gebruiken. (Hij bestelt er niet meer)

Zoiets hadde wij ook. Ik had zelf wel, maar een vriendin niet maar die kon de code gebruiken van iemand anders die ook niet meer besteld inderdaad!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 18:59

Mail contact gehad met Stockon blijkt dat (volgens hen) mijn e-mail adres uir staat voor de e-mails.
Ik kon aantonen dat ik wel veel e-mail heb gehad ( zelfs screenshotje gemaakt) de afgelopen tijd maar alsnog heb ik geen code gehad..
Zij blijven erbij dat mijn e-mail uit stond.. hebben hem nu weer aangezet en de volgende keer krijg ik dus( als het goed is) wel mail....
erg jammer maar helaas. Mocht iemand nog een code niet gebruiken....

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:40

Zojuist de bestelling binnen, heb ik er geen vers producten bij zitten. (Koel,)

Maar even gechat met Stockon en ze zijn het nu aan het na kijken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:51

FrNo schreef:
Zojuist de bestelling binnen, heb ik er geen vers producten bij zitten. (Koel,)

Maar even gechat met Stockon en ze zijn het nu aan het na kijken.

Ooooh een bezorger die het niet snapt? Die zitten altijd in een andere bak namelijk.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-19 21:51

Foutje misschien of de bezorger heeft een gedeelte vergeten mee te nemen , kan ook

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 22:15

Volgens Stockon lijkt het er op dat er bij hun iets fout is gegaan. Heb netjes excuses gekregen en ze konden het opnieuw opsturen, en dan op zijn vroegst donderdagavond leveren,
als ik dat zou willen. Maar aangezien mijn wekker vrijdag nacht om 3.00 uur gaat, heb ik gevraagd om het te annuleren. Dat was ook geen probleem, ze zouden de producten van de factuur halen. Dus opzich is het netjes opgelost.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 22:24

Ohjee wat vervelend. Ze hebben dan inderdaag wel hun best gedaan, maar het blijft vervelend als het mis gaat.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 22:36

Het is wel jammer, maar dan ga ik morgen maar even fruit en vla halen.
Maar ze hebben wel hun best gedaan door het na te kijken en indien gewenst extra na te sturen, echter zie ik daar zelf van af, wat ook geen probleem was.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 10:36

Weer een pakketje besteld. Ben benieuwd of alles erin gaat zitten