Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sites in de gaten houden. troi schreef:Iemand ook ervaring met ali koptelefoons?
Prairy schreef:troi schreef:Iemand ook ervaring met ali koptelefoons?
Ik heb er een, met draad voor muziek, maar je kunt hem ook zonder draad gebruiken voor NC. 25 euro meen ik. Ben er blij mee, NC werkt goed, hij zit alleen niet fantastisch, na een uur of 2 (gebruik hem vooral in het vliegtuig) beginnen mijn oren wel zeer te doen.
Ik ga dus eens op zoek naar in ear, dat slaapt denk ik ook veel beter.
Hoe doen jullie dat trouwens in het vliegtuig aangezien je geen Bluetooth aan mag hebben?
Prairy schreef:troi schreef:Iemand ook ervaring met ali koptelefoons?
Ik heb er een, met draad voor muziek, maar je kunt hem ook zonder draad gebruiken voor NC. 25 euro meen ik. Ben er blij mee, NC werkt goed, hij zit alleen niet fantastisch, na een uur of 2 (gebruik hem vooral in het vliegtuig) beginnen mijn oren wel zeer te doen.
Ik ga dus eens op zoek naar in ear, dat slaapt denk ik ook veel beter.
Hoe doen jullie dat trouwens in het vliegtuig aangezien je geen Bluetooth aan mag hebben?

Shadow0 schreef:(btw, Teufel heeft nu de nieuwere versie ook voor 149 als aanbieding. https://www.teufelaudio.nl/koptelefoons ... 16586.html
Ik ben tevreden over de mijne, toch voelt het een beetje jammer dat ik twee weken later de nieuwere versie voor hetzelfde geld had gekregen.)

Heerlijk rustig, gisteravond waren mijn huisgenoten nog tot diep in de nacht lawaai aan het maken maar dankzij de xm3 heb ik me er niet aan gestoord en kon ik rustig doorwerken.
Twijfel of dat een kwestie is van wennen of dat ik hem beter niet kan nemen.