Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:raket schreef:Ik heb mijn baas geappt :
De afdeling staat in de brand.
Ik bedoelde in de krant.
Gelukkig was mijn volgende zin: goede reden voor taart....
Hahaha schrok hij?
Olikea schreef:Als ik de naam anita wil typen maakt mijn telefoon er altijd anus van..![]()
Laat ik nou een goede vriendin hebben die zo heet
Indi_Vito schreef:FennyPower schreef:2 jaar geleden had ik deze faal.. door een correctie die ik niet door had. Wel via messenger
[ [url=m/SwlEzO.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
Bedankt ik was net van mn hoestbui af
fluffyfox schreef:Geen whatsapp fail. Maar echt om te gieren als je het hebt over versprekingen.
Ik werk in een vrouwen branche. Dus als er mannen solliciteren is iedereen paraat.
Op gegeven moment komt er een jongen (vooraf was zijn foto al door iedereen zeer ok bevonden) dus meiden gluren voor het eggie.
M'n toenmalig leidinggevende had gesprek met hem. Maar vooraf moest hij een casus invullen.
Daarvoor mogen ze altijd rustig in een kamer naast kantoor zitten.
Mijn leidinggevende vraagt wat hij wil drinken. Thee was het antwoord.
Dus ze zet dat bij hem neer met een extra mini schoteltje voor het zakje en zegt vervolgens "nou succes, als je klaar bent dan lig ik hiernaast voor je"
Ze bedoelde dus eigenlijk te zeggen "leg je zakje (van je thee) maar hiernaast op het schoteltje en als je klaar bent kom dan naar mijn kantoor hier naast de kamer.
Maar ze haalde alles door elkaar.
Wist niks meer te zeggen en is met een rode kop de kamer uit gelopen
Heeft zich vervolgens een half uur lang helemaal dood geschaamd en zich af zitten vragen wat ze nou moest gaan zeggen als hij binnen kwam.
Maar hij was een stuk scherper wat dat betreft.
Want vervolgens doet hij de deur open en zegt "je bent er toch maar bij gaan zitten"
GE NI AAL !!!
Dit is echt al jaren geleden gebeurt. Maar telkens als ik er weer aan denk lig ik weer helemaal dubbel.
Helaas is de heer in kwestie niet aangenomen. Reden mij onbekend.