Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en een klein niet verharend hondje.
romyloverrr schreef:Ik ben in shock hoeveel mensen stofzuigen. Thuis mijn kamer maximaal 1 keer per maand, en waar ik op kamers zit met de kruimeldief 1 keer per week eens een beetje langsgaan. En dan 2x per jaar, rond kerst en aan het einde van het academijaar leen ik een stofzuiger. Hier valt wel niets van etensresten ofzo op de grond, en schoenen zijn op mijn kamer waar ik studeer wel uit.

we zijn met twee en een kat.
). Ik heb het maar omarmd. Je ziet het een uur en daarna niet meer
Mijn buren zouden dat ook echt niet tof vinden, want dan wordt het of 7u 's ochtends of na 11u 's avonds
maar ik dweil daar dan weer meer, want daar ligt enkel wat stof. We hebben een hond die niet boven komt en die niet verhaard en niet kwijlt. Als we naar het strand zijn geweest stofzuig ik in de avond extra want het duurt even voor het zand eruit is. 
meggiemeg schreef:Kaygee schreef:Vaak wel een paar keer per dag, een keer de hele kamer en regelmatig rond de tafel2 kinderen en een hond en een kat. Plus we hebben een draadloze steelstofzuiger, die pak je dus ook echt super makkelijk. Zo blij mee. Boven 1 keer per week.
Hoe lang doe je met een accu? Ik heb een groot huis en ben toch al snel 20 minuten aan het zuigen, zit te twijfelen over een draadloze..