Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tanjaatjuhh schreef:walnotenboom zou ook muggen op afstand houden
Ibbel schreef:tanjaatjuhh schreef:walnotenboom zou ook muggen op afstand houden
Ik heb hier 3 walnoten in de tuin staan (plus nog 3 in de wei), maar ik kan je vertellen dat dat een broodje aap is.
Tuin van 2500 m2 trouwens, ik kan aardig wat bomen van de 1e orde kwijtStaat ook een hele mooie rode beuk naast de oprit bv.
Cayenne schreef:Na de verhuizing kreeg ik van alle kanten te horen dat hij helemaal terug gesnoeid moest worden. De hovenier laten komen (ook voor de platanen) en die stikte bijna in z'n koffie. 'Ja, dat kun je doen, maar dan heb je de eerste 5 tot 8 jaar zeker geen blad'.
Ok, dat doen we dus niet
moonsparkle schreef:De vlinderstruik heb ik ook 2 weken terug gesnoeid maar ik vind het lastig hoeveel, van mij mogen ze nog iets breder en hoger worden, maar misschien worden ze nu wel gigantisch omdat ik bescheiden heb gesnoeid
Ibbel schreef:tanjaatjuhh schreef:walnotenboom zou ook muggen op afstand houden
Ik heb hier 3 walnoten in de tuin staan (plus nog 3 in de wei), maar ik kan je vertellen dat dat een broodje aap is.
Tuin van 2500 m2 trouwens, ik kan aardig wat bomen van de 1e orde kwijtStaat ook een hele mooie rode beuk naast de oprit bv.
Ibbel schreef:Ik bestel bij Chiltern Seeds in de UK. Kost ook niet zo vreselijk veel, snel binnen, en hun catalogus is om te smullen. Verkopen ook boomzaden, en daar heb ik dus bv mijn esdoorns uit gekweekt.