Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie schreef:Mijn eerste aankoop gedaan. Heb litecoin gekocht, deze overgezet naar Bitcoin. Ben nu aan het wachten tot verge goed gedaald is, hij is nu net weer aan het stijgen.. echt balen..
xSCWx schreef:Verge staat nu mega laag. Maar toch blijf ik er huiverig voor vanwege de punp&dump waarschuwing al schijnt dat de wereld in geholpen te zijn door een ex medewerker?
Myou schreef:xSCWx schreef:Verge staat nu mega laag. Maar toch blijf ik er huiverig voor vanwege de punp&dump waarschuwing al schijnt dat de wereld in geholpen te zijn door een ex medewerker?
Dat klopt idd.
Ook ik ben huiverig met Verge, er zijn namelijk genoeg andere waar je goed in kan inversteren.
Ripple haalde gisteren even de 1.30! Nu wel weer gezakt, maar het zijn goede verwachtingen
EDIT: nog veel hogerdan 1.30 zie ik net
Myou schreef:xSCWx schreef:Verge staat nu mega laag. Maar toch blijf ik er huiverig voor vanwege de punp&dump waarschuwing al schijnt dat de wereld in geholpen te zijn door een ex medewerker?
Dat klopt idd.
Ook ik ben huiverig met Verge, er zijn namelijk genoeg andere waar je goed in kan inversteren.
Ripple haalde gisteren even de 1.30! Nu wel weer gezakt, maar het zijn goede verwachtingen
Kimmie schreef:Myou schreef:
Dat klopt idd.
Welke munten vind jij goed om in te investeren Dan?
Floriske schreef:Zelfde vraag als bigone. Litebit heeft een stop dus daar kan ik me niet aanmelden en coinbase heeft maar een paar munten...