
Voor autolakken het ik goede ervaringen met produkten van de Beer: http://www.debeerverf.nl/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Er zijn allerlei verfsystemen op de markt en ik zoek het meestal in de botenhoek omdat daar veel ervaring is met het lakken van aluminium boten. Aluminium op boten gedraagt zich in deze context hetzelfde als aluminium van Land Rovers![]()
Voor autolakken het ik goede ervaringen met produkten van de Beer: http://www.debeerverf.nl/
Rebecca schreef:Ik zit normaal onder mijn meeleessteen maar die oldtimer hierboven is echt
Kasty schreef:Rebecca schreef:Ik zit normaal onder mijn meeleessteen maar die oldtimer hierboven is echt
Bedankt haha, hij is ook prachtig.. Je kunt de kofferbak opendoen.. Daar kun je ook zitten.. Als kind zaten we daarin, mijn ouders binnen, wij buiten.. En dan de hele reis zwaaien naar iedereen en kop stijf van de wind.. Jeugdsentiment..
ikke schreef:Ballard_L schreef:Klopt, alles kan kapot, maar hij heeft nog maar 1 ton op de teller en de garage die de apk heeft gedaan zei dat het een hele goede motor was. We zijn idd lid van het dubbelluchtforum. Mijn man is gelukkig heel handig met auto’shij is op dit moment de roestplekken aan het aanpakken. Ik ben niet zo van de techniek. Dat laat ik lekker aan hem over
Onze T3 was een diesel, maar had niet zoveel power. We hebben daarvan al een keer de hele motor laten reviseren en vier versnellingsbakken eronder gezet, maar het was altijd een beetje tricky...
Ik heb een poos een basic T3 met een 1600 Diesel gehad. dat ding redde de 120km/h niet eens! Vandaar ook mijn tip: alleen de sterkste versies zijn goed genoeg voor een camper, wil je ook nog een beetje veilig in het buitenland kunnen rondtoeren.
Huertecilla schreef:Kabayo schreef:Jaa! Ben verliefd op mijn Volvo 340 uit 1987!
Wat ligt er vooronder? Een 1.4 of de 1.7?
Luchtinlaten in de voorbumper doen vermoeden dat het een 1,4 variomatic is.
Zuinig op zijn hoor, want deze Hollandse glorie is zelfs in NL behoorlijk zeldzaam aan het worden.
Ronduit onbegrijpelijk dat de Nederlandse liefhebbers van klassiekers deze auto misprijzend over de motorkap zien.
Met name de variomatic modellen zijn echt meer dan de kleine moeite van het behouden van Nederlandse autohistorie waard. Dat nog afgezioen van hetbezittersgegeven dat het veel ´betere´ autos zijn dan (bíjna) om het even welke Britse, Franse of Italiaanse auto uit die tijd ook.
De Renault motoren en de 2 liter uit de Volvo 240 zijn staan in de top van de meest betrouwbare blokken ooit en detransaxle hadden verder alleen Porsche en Alfa!!
Daks schreef:Hey weer even leven in het topic.
Hebben jullie tips om krasjes uit chrome te verwijderen?
Renee1991 schreef:Daks schreef:Hey weer even leven in het topic.
Hebben jullie tips om krasjes uit chrome te verwijderen?
Je zou kunnen proberen met filler, maar ik zou er zelf niet aan durven beginnen.. Dat krijg je nooit netjes.
Zijn het hele kleine oppervlakkige krasjes? Ik krijg kleine krasjes er nog wel eens uit met Poorboys Black Hole. Let niet op de kleurindicatie, de detailer waar ik contact me heb gebruikt hem zelfs op witte auto's; https://www.carclean.com/nl/black-hole-473ml.html
Of Metal of Honour, werkt ook zalig; https://www.carclean.com/nl/metal-of-ho ... -30ml.html