Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Erres schreef:DebGizmo schreef:Yeahhhhhh nieuw topic! Dankjewel voor het openen!
Ik was afgelopen week 57 euro kwijt voor een gezin met 1 volwassene en 4 kinderen tussen de 2 en 12 jaar. Het budget is €70,-. Geld wat over blijft bewaar ik tot de laatste dag van de week, voor als ik nog wat nodig blijk te hebben. Geld wat overblijft gaat apart.
Ik ben denk ik een beetje te lui om al die Scoupy's af te gaanOoit gedownload, maar doe er weinig mee.
Zo, ik ga zometeen mijn kasten eens langs om op te schrijven wat er moet worden bijgevuld. Daarna lijstje maken met wat ik wil eten en daar een boodschappenlijst van maken. Heb laast een boekje gekocht met 500 vegan gerechten, daar maar eens door snuffelen.
Nou, dat is niet veel,zeg, 57 euro in de week. Trouwens 70 ook niet, gezien je met 1 volwassene en 4 kids ervan doet.
Sharani schreef:Knap hoor, merk hier ook dat veel zelfmaken veel scheelt. Alleen overhouden is met 3 pubers en een man die nogal wat lust een zeldzaamheid. Met een beetje geluk blijft er 1 portie over, die ik dan invries voor de dagen dat iedereen om een andere tijd moet eten.
Wat voor vegan rookworst gebruik je? Vind daar nog moeilijk iets smakelijks van te vinden.
Mariska88 schreef:Alleen (goed gevulde) soep met broodjes maak ik mijn vriend niet blij mee als avond eten, even als 2 keer per week het zelfde staat hij ook niet om te springen
Best een moeilijke of grote wensen lijst eter eigenlijk..haha
F_inley schreef:Ik meld me ook en ga de scoupy even downloaden al doe ik eigenlijk alle boodschappen bij de lidl en de Turk maar voor de a merken moet ik toch soms naar de ah of plus toe. Ik zit op ongeveer 15,00 pw aan boodschappen in mijn eentje
Joolanda schreef:F_inley schreef:Ik meld me ook en ga de scoupy even downloaden al doe ik eigenlijk alle boodschappen bij de lidl en de Turk maar voor de a merken moet ik toch soms naar de ah of plus toe. Ik zit op ongeveer 15,00 pw aan boodschappen in mijn eentje
WoWvoor 15 euro aan boodschappen en daar eet je heel de week van?
Siamsmeesje schreef:Kan iemand mij misschien helpen? Ik probeer me online (via pc thuis) te registreren bij Scoupy (ja, eindelijk iets gevonden waar ik wat aan heb), maar hij blijft nu terugkoppelen dat mijn IBAN ongeldig is
Hoe kan ik die het beste invoeren? Ik heb het gedaan zoals het op m'n bankpas staat, heb alles achter elkaar gezet zonder spaties.... Zijn er nog andere mogelijkheden om het in te voeren?
Wie o wie kan me helpen, want die cash-back wil ik wel graag meepikken nog
Siamsmeesje schreef:Dank je wel
De typefout bleek het te zijn, ondanks dat ik zelf bij controle er echt geen fout aan kon zien, toch nog maar eens gekeken, en nu letter voor cijfer apart..... Een nul teveel dus![]()
Hoe gewend je kan zijn aan je eigen bankrekeningnummer
Eef_Bam schreef:Hier vandaag nog de cheez dippers kunnen scoren bij de jumbo bij mijn ouders, daar lag heel het schap vol. Hij was op de scoupy app eigenlijk al "dicht", maar zag dat bonnen t/m 30-09 geldig waren, dus gewoon gekocht en aangemeld. Net bericht dat hij is goedgekeurd. En ze zijn nog lekker ook
.