DubbelDun schreef:Eind Maart bedoel je waarschijnlijk ??
Uh grapje, inderdaad eind maart haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Romeo2007 schreef:StalNollie schreef:maar op papier heb je de auto al vanaf januari (ongeacht wat je daarna ermee hebt gedaan).
en dat telt natuurlijk ook mee.
De garantie is ook pas gaan lopen sinds ie overgeschreven en betaald is. Beiden is eind mei geweest.
Maargoed ik voel geen behoefte om daarover op dit moment ee discussie te voeren hier. Heb al genoeg stress van het geheel.
Romeo2007 schreef:Ik ga hun de auto net zolang laten maken totdat ze gek worden en er leeg op lopen. Dat is het plan.
Romeo2007 schreef:Ik ga hun de auto net zolang laten maken totdat ze gek worden en er leeg op lopen. Dat is het plan.
Anoniem schreef:Maar Purny, jij kreeg dan je gehele aankoopbedrag terug?
TS moet in het geval van geld terug genoegen nemen met 2000(!!) minder als ik het goed begrepen heb. Is een flinke hap geld voor een auto waar je amper mee gereden hebt. Dan snap ik wel dat ze zegt 'zij bieden aan om te repareren, dus dan wordt álles gerepareerd'.
Anoniem schreef:Reparatiekosten voor iets wat goed zou moeten zijn? Lijkt me stug. Evenals dagwaarde. TS heeft er amper mee gereden, lijkt me bijzonder dat de dagwaarde zo hard keldert. En dat de reparatiekosten dan op die manier geind worden is ook wat bijzonder; die auto moet linksom of rechtsom gemaakt worden en blijkbaar valt dat gewoon onder de garantie. Als TS de auto niet had gekocht hadden ze die reparatiekosten bij een volgende koper moeten maken, hij is niet magischerwijs weer heel.
dromertje2 schreef:Anoniem schreef:Reparatiekosten voor iets wat goed zou moeten zijn? Lijkt me stug. Evenals dagwaarde. TS heeft er amper mee gereden, lijkt me bijzonder dat de dagwaarde zo hard keldert. En dat de reparatiekosten dan op die manier geind worden is ook wat bijzonder; die auto moet linksom of rechtsom gemaakt worden en blijkbaar valt dat gewoon onder de garantie. Als TS de auto niet had gekocht hadden ze die reparatiekosten bij een volgende koper moeten maken, hij is niet magischerwijs weer heel.
Niet dat het iets met de situatie van ts uitmaakt maar vanaf dat je met de auto uit de autogarage rijdt, daalt de waarde van je auto al. Al heb je er geen km meegereden. Vanaf dan is hij niet meer nieuw, niet keer 2dehands,....
Romeo2007 schreef:Heb inmiddels een nette email gestuurd met het bericht daarin dat we hun graag nog de kans geven om de auto nogmaals te maken, maar dat als het niet lukt om te repareren we de koop ontbinden en de aanschafwaarde retour willen. Zo niet, ondernemen we (juridische) stappen.
Ben ook heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
dromertje2 schreef:Anoniem schreef:Reparatiekosten voor iets wat goed zou moeten zijn? Lijkt me stug. Evenals dagwaarde. TS heeft er amper mee gereden, lijkt me bijzonder dat de dagwaarde zo hard keldert. En dat de reparatiekosten dan op die manier geind worden is ook wat bijzonder; die auto moet linksom of rechtsom gemaakt worden en blijkbaar valt dat gewoon onder de garantie. Als TS de auto niet had gekocht hadden ze die reparatiekosten bij een volgende koper moeten maken, hij is niet magischerwijs weer heel.
Niet dat het iets met de situatie van ts uitmaakt maar vanaf dat je met de auto uit de autogarage rijdt, daalt de waarde van je auto al. Al heb je er geen km meegereden. Vanaf dan is hij niet meer nieuw, niet keer 2dehands,....