ilayda schreef:Wouw dat is wel heel erg weinig inderdaad, ik snap wel dat het bij jullie minder troep is natuurlijk. (Ik heb 4 kids).
Maar de wc en je bed zou ik niet een keer in de 2 weken kunnen doen. Je zweet echt enorm veel in bed.
Ik doe alles elke dag, stofzuigen dweilen. Ik heb van die weg gooi doekjes, daar doe ik elke dag de wc en de deur klinken en de lichtknopjes mee af. Het bed doe ik 1 x in de week, de douche heb ik echt de grootste hekel aan en die doe ik wanneer het moet. De grote klusjes die jij noemt horen eigenlijk gewoon bij de dagelijkse schoonmaak. Ik neem dagelijks alle kastjes af enz, snap dat dat bij jou niet nodig is. Maar de ramen zemen doe ik het liefst helemaal niet Hahah. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ze in de herfst wn winter niet doe, in de lente en de zomer eens in de maand soms twee keer.
Wel heel grappig dit topic want mijn vriend maakt altijd ruzie met mij en zegt dat het hier een troep is. En dat we nog een keer dood gaan in de viezigheid. Ja ik meen het echt !!!
Jij misschien
. Ik zweet nauwelijks 's nachts, en als ik wel veel zweet, ben ik ziek
.