Huertecilla schreef:Nicole21 schreef:Stuggere veren dan standaard Alfa veren bestaan niet.
Dat is helemaal niet per definitie GOED![]()
Vering op zich heeft alleen maar tot doel de auto omhoog te houden. Hoe soepeler deze dit doet, hoe beter. Stugge veren zijn de makkelijkste en goedkoopste oplossing bij korte veerwegen. En dat wil je op de openbare weg ook al niet![]()
De al eerder genoemde duurdere Citroens met automatische rijhoogte-compensatie zijnDeze techniek is al sinds jaar en dat verboden in de F1. Wederom net als.... CVT
![]()
De klassieke Citroen SM is wat wielophanging/wegligging betreft een technisch hoogstandje wat anno nu nog steeds niet geevenaard is.
Verkeersdrempels en de hydropneumatische wielophanging zijn als voor elkaar gemaakt![]()
Zie de keuzes van Thiery Sabine![]()
Weer even terug naar Alfas: Erg interessant om de techniek en de wegligging van de 75 en de Volvo 360 eens te vergelijken. Er zijn goede technische redenen waarom deze laatste zo populair was bij tramp-driften.
Ik zeg ook nergens dat het goed is, maar in sommige gevallen rijdt het zeer zeker prettige dan een 'fijn geveerde' auto. Mijn ouders hebben allebei een Japanner, maar jeetje op sommige wegen rijd ik liever in de Alfa (in sommige gevallen ook niet, maar dat terzijde
).
.
Deze techniek is al sinds jaar en dat verboden in de F1. Wederom net als.... CVT
maar ideaal is anders vooral als je hem verkeerd inschat
.

Mooie opvolger van mijn Volvo C30.
Ik mis hem zooooo
.
zoals deze..

Maar wie weet ooit.. 
Denk alleen niet dat hij die prijsklasse bedoelde 

) ook niet zoveel om auto's. Totdat ik kennis maakte met een Infinity Q60. Een 'betaalbare' sport coupé: