Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Ik meen ooit eens een tip gezien te hebben om je afzuigkapdingen schoon te krijgen.. weet hier iemand die? Dus die roosters die baggervet worden, die in je afzuigkap zitten.
Ik heb helaas geen vaatwasser, dus het moet in een emmertje of de gootsteen kunnen...
sureido schreef:Misschien nog ergens in de kist met overgebleven spullen van mijn oude paard! Zal eens kijken morgen karina, vervelend dat die stomme @$%#% bulten bij jou zo'n reactie veroorzaken.. ik krijg ze na chips eten
Elena, zal het morgen eens proberen.. er zitten er twee op m'n kin na het weekend, hoelang masseer jij meestal dan? En gebruik je dan nog iets van een creme ofzo?
Lollieloes: ik wist niet dat dat hielp! Denk alleen dat mams m'n jasje zo'n 3838 x weer naar boven brengt
Danseresje schreef:sureido schreef:Weet oma ook raad met onderhuidse puisten?
Oh en hoe krijg je een geurtje uit een leren jasje? Wasmasjien is no option..
Wodka in een plantenspuit doen en de wodka over je kleding spuiten die stinkt.
Heb die tip van het nationale ballet afgekeken, dat doen zij met de vele kostuums die niet de was in kunnen en waarin natuurlijk tijdens de voorstellingen wel wordt getranspireerd. Het geeft geen vlekken en neutraliseert de geur. Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar geloof echt wel dat dit werkt! Die kostuums moeten anders een uur in de wind stinken!!!
karuna schreef:Olie in een glazen flesje erboven op klaar zetten of een glazen bakje nemen ervoor. Olie trekt normaal in poreuzer plastic helaas. Zelfde probleem dat je dus ook hebt met tomatensaus. Ik gebruik er inmiddels bakjes van de chinees ervoor, om de een of andere vreemde reden plakt daar minder wat aan.
karuna schreef:De bakjes van de chinees hier wel gewoon. Bij afhalen krijg ik deksels erop. Glas geen optie dan. Mmm dan een klein plastic bakje waar je alleen de olie indoet. Die is dan wel vettig maar komt er toch olie in.
Tivoli schreef:Ik heb wel eens van die chineesbakjes gebruikt als voerbakjes maar ik kon elke week nieuwe halen. Ze gaan snel stuk (zeker als degene die voert haast heeft en hard aan de deksels trekt)
Ik zou eerder voor een duurdere doos gaan met vier van die klemmen aan elke zijde. Dat is hard plastic en olie trekt daar niet in.
Mocht dat niet werken,zou je gewoon elke dag als je er bent,een boterham met de olie erover kunnen voeren.