.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mischa schreef:Land Rover Defender
Hoe oud ie ook is, ik vind ze allemaal schitterend.
Ik herken ze ook al van verre
[ [url=m/5aLtwo.png]Afbeelding[/url] ]
Jammer dat ik geen Defender-geld heb...
Daarvoor heette het gewoon 90 of 110 en daarvoor waren het de Series.ikke schreef:Mischa schreef:Land Rover Defender
Hoe oud ie ook is, ik vind ze allemaal schitterend.
Ik herken ze ook al van verre
[ [url=m/5aLtwo.png]Afbeelding[/url] ]
Jammer dat ik geen Defender-geld heb...
Ehm, Defenders zijn er pas vanaf 1990Daarvoor heette het gewoon 90 of 110 en daarvoor waren het de Series.
Enne, enig zoekwerk helpt je echt wel aan zo'n auto voor een nette prijs, in fatsoenlijke staat en desnoods belastingvrij.
Bedenk dat deze rijdende meccanodoos door iedereen te onderhouden is die de voorkant van de achterkant van een schroevendraaier kan onderscheiden.
Boven en dat in tegenstelling tot alle andere auto's die hier genoemd worden: ALLE technische dokumentatie staat vrij toegankelijk op internet......
Toen ik mijn vriend leerde kennen had hij ook zo'n auto. En we maakten altijd veel ritjes in deze auto. Wij waren altijd helemaal verkikkerd op dat dingetje. Uiteindelijk heeft hij hem verkocht waar hij nog steeds erg veel spijt van heeft. Ik wilde altijd graag weer zo'n auto en na veel zoeken hebben we er weer 1 gevonden! De zijschermen moeten even vervangen worden en gespoten en dan is hij helemaal klaar. 
. Tijdens toerrit.
. En op het circuit waar we regelmatig te vinden zijn.
. Als opvolger zijn we naar de Lotus exige aan het kijken of de