Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TerraHowrse schreef:wortelsussie schreef:Die serum v/d action is een euro of 3/4 waar je lang mee doet. Daarin tegen is cowboy magic tube 15 euro en een fles equi shine die je zo leeg spuit ook rond de 15 euro.
Dus behoorlijk gedkoper kan je wel zeggen.
Ik koop 1 liter Equishine voor 8 euro. Doe ik erg lang mee, ik hoef het maar eens in de week te spuiten in de dikke staarten van mijn Friezen. Om een beetje van dat serum in hun staarten te krijgen heb ik een half flesje nodig..
Rizette schreef:TerraHowrse schreef:
Ik koop 1 liter Equishine voor 8 euro. Doe ik erg lang mee, ik hoef het maar eens in de week te spuiten in de dikke staarten van mijn Friezen. Om een beetje van dat serum in hun staarten te krijgen heb ik een half flesje nodig..
Klopt dat gebruik ik ook , heb nog niet iets goedkopers gevonden Maar dan moet je wel meerdere liters kopen om voor die prijs te kunnen kopen toch?
ScarOfWars schreef:Ik heb geen idee.. Ga maandag naar de Kruidvat en zou graag eentje mee willen nemen, maar als ik niet weet wat het is, wordt het lastig en op de online shop kon ik het maar niet goed vinden..
Citaat:Helaas bij Lidl alleen nog de onooglijke oranje softshell jackshelaas.
Citaat:Zo jammer, softshell is echt duur.