Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mazida schreef:Ik geloof dat ik het plaatselijke dagblad zou bellen, in jouw geval De Stentor? Eventueel ook nog een goed huis-aan-huisblad en Hart van Nederland. Wat publiciteit wil vaak wonderen verrichten. Ook de politieke partijen een mail/brief sturen. Er is maar één oplossing meen ik, verplaatsing van het afvalpunt.

Jennyj01 schreef:Vind het altijd zo'n slap excuus: er is geen geld voor. Is het er niet of wordt het aan andere dingen uitgegeven? Plus met handhaven heb je toch een fijne melkkoe in je straat staan.

MarjanB schreef:Heb ook in de AVP gevonden dat er 1 dag staat voor ophalen van vuilnis dus daar hebben ze zich aan te houden
Cowboy55 schreef:MarjanB schreef:Heb ook in de AVP gevonden dat er 1 dag staat voor ophalen van vuilnis dus daar hebben ze zich aan te houden
Zonder de APV gelezen te hebben denk ik niet dat ze dat bedoelen. Volgens mij wordt daarmee bedoeld: op de dag waarop (zoals aangekondigd) het afval opgehaald zou moeten worden hebben we als inzamelaars de hele dag tijd om dat te doen. Daar staat dan wel tegenover dat het op het eind van die dag ook echt weg moet zijn.
Zo wordt het in elk geval bedoeld in de APV's van de gemeentes waarin mijn werkgever inzamelt.
die gaan we zo ook weer bellen studiemiep schreef:zo naar voor jullie Marjan
Ik snap echt die wijk zelf niet? wat voor een mensen wonen daar dan vraag je je af?
In mijn studenten tijd heb ik bv tegen over joekels van sociale woning bouw flats gewoond en gezien de buurt woonde daar heus niet het sociaalst volk..maar kwa afval nooit geen issue's. Echt keurig allemaal de avond van de ophaal ochtend werden de afval zakken daar neer gezet
Dus ik vraag mij serieus af wie doet dat nou?