M_hartje_M schreef:Balen zeg... kan pas 26 mei weer op examen
Balen die wachttijden he...
Misschien kan je in de tussentijd nog sparen voor wat extra's in de auto?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Had ik m'n peugeotje maar gehouden
M_hartje_M schreef:Denk dat het komt doordat mn instructeur zei dat ik over 2/3 weken opnieuw op kon. Dat werden er ineens 5...
En ja inderdaad! Ik zie dat veel alfa verkocht worden met een ingebouwde radio. Maar ik heb altijd graag mn eigen muziek dus een aux kabel word wel echt een must!!
Voor de bokkers die hun alfa kochten met ingebouwde radio (die met cd speler) waar hebben jullie dit om laten bouwen en hoeveel kostte het?
Suus__ schreef:M_hartje_M schreef:Denk dat het komt doordat mn instructeur zei dat ik over 2/3 weken opnieuw op kon. Dat werden er ineens 5...
En ja inderdaad! Ik zie dat veel alfa verkocht worden met een ingebouwde radio. Maar ik heb altijd graag mn eigen muziek dus een aux kabel word wel echt een must!!
Voor de bokkers die hun alfa kochten met ingebouwde radio (die met cd speler) waar hebben jullie dit om laten bouwen en hoeveel kostte het?
Ja dat is dan even een tegenvaller..
Ohh muziek (en verwarming) zijn ook echt prioriteit 1 voor mij![]()
![]()
Mijn vriend heeft een goed audiosysteem in zijn auto, ik weet niet precies welke. Kan het wel even voor je navragen als je dat wilt?

M_hartje_M schreef:Dat zou heel fijn zijn! Maar jouw vriend had dan wel een nieuwe model he...?
Zal eventjes in foto's laten zien wat ik bedoel![]()
Als ik op marktplaats de 147 opzoek zie ik op de foto's altijd deze radio:
http://www.seriouswheels.com/pics-2007/ ... 80x960.jpg
kan de foto niet in IMG zitten omdat die te groot is
In deze radio heb je dus alleen ontvangst van zenders en gebruik van een cd. Nu zijn we de tijden van de cdtjes branden allang verstreken en zou ik dus graag een gewoon audiosysteem met aux willen hebben zoals hieronder:
[ Afbeelding ]
Als er overigens ook andere opties zijn zoals bluetooth of iets dergelijks dan roept u maar! Het gaat me erom dat ik mn telefoon kan verbinden met mn auto zodat ik niet afhankelijk ben van radio of cd's
daar werd ik wel even blij van
ben benieuwd wat het gaat worden
Stuur hartstikke leuke Alfa's door
Kan niet wachten tot ik een eigen auto heb..
M_hartje_M schreef:PB's gelezen! Ik was weg van het weekend![]()
En ja suus begrijpelijk!! Voor wat voor eentje ga je kijken?
erg mooie auto... maar ik ga hem niet lang aanhouden. Er mankeert echt altijd wat aan dat ding.
) VivaLaVida schreef:
Joscaa schreef:He, dit topic was ik nog niet tegen gekomen, maar, ik ook!
Alfa 146 met cognac leren bekleding![]()
[ Afbeelding ]
M_hartje_M schreef:Wat een leuke alfa's hierboven! Gefeliciteerd met jullie aankopen![]()
Ik zit momenteel ook met mijn Honda SFX. Hoe lelijk die ook uitziet en kapot die ook is, hij start altijd en trekt retesnel op![]()
Buiten het feit dat die momenteel levensgevaarlijk is rijdt ik er nog altijd mee rond (en haal ik iedereen in)