iloveiwan schreef:Ik dacht zelf zo, maar kan helaas niet zien hoe groot het rechter raam is. Ik wil wel een keer een beter plannetje maken, helaas zo druk met tentamens nu. Dit plannetje hieronder is even super snel,![]()
Heb je Pinterest TS? Helpt ook vaak om op ideeën te komen en te zien wat jou eigen stijl ishttps://nl.pinterest.com/mariekeroodzant/
[ Afbeelding ]
Rechterraam is geen raam maar ik geloof de deur.
En nu jij die tafel zo getekend hebt ( waar ik hem in het ontwerp van TS ook had gezet) wil ik TS wel aanraden om niet een te brede tafel te nemen om de doorloop makkelijk te houden. En ik zou hem iets meer van de schuifdeuren af plaatsen.
Maar het is echt een leuk huis waar je veel mee kan.
En verder ben ik het wel met ikke eens. Zolang het financieel kan is 1 of 2 openslaande deuren wel echt mooi en vloerverwarming is echt ideaal. Daarnaast zou ik zelf ook de keuken door trekken tot aan de volgende muur bij dat 3.37 wandje en een deur maken na de hal of zoals ikke al zei eventueel dat stukje meer verzetten tot aan de trap zolang de muur niet dragend is heb je nog iets meer ruimte voor je kleine eethoek daar en ruimte in de hal is opzich niet nodig. Die is al groot zat.