Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 10:37

Ze zullen wel met meer moeten komen dan alleen een compensatie. Als ze mij nog als klant willen houden

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:46

Jij doet zeker nooit wat fout? Zo'n klant zou ik als bedrijf liever kwijt dan rijk zijn. Onze voorouderen hebben ook zonder tv of internet overleefd hoor...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:57

Geen lieve buur waar je ff mee mag liften k op het internet dan kan je ook online tv kijken

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:59

purny schreef:
Ze zullen wel met meer moeten komen dan alleen een compensatie. Als ze mij nog als klant willen houden

Wat zouden ze volgens jou nog meer moeten doen dan compenseren?
Als jij alle gemaakte kosten terug krijgt en je abonnementskosten pas in gaan op het moment dat je er gebruik van kunt maken + bijvoorbeeld korting op je volgende maand en/of gratis film oid, dan is dat toch prima? Toen we een dag geen internet hadden kregen we daar 3 gratis films voor terug. Nou, mij hoor je niet klagen hoor.. ;)

Net als wat Zoe_97 zegt.. Als ik zo'n bedrijf was zou ik het liefst zsm afscheid nemen van zo'n klant..

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:06

Ik begrijp je helemaal hoor Purny zou ook niets voor mij zijn. Hopelijk wordt het toch z.s.m opgelost.
Wat jij nu hebt is voor mij al een ding waarom ik niet zo snel zou overstappen. Die dingen verlopen nog weleens met problemen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:29

Ik had hetzelfde met Tele2. Bleek n fout in het modem te zijn. Heel vervelend maar daar moet je ff doorheen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 13:38

Nee hoor. Zolang je maar betaald is alles best. En ik ben hun liever kwijt dan rijk.
Maar aangezien ik nog minstens een jaar aan hun vastzit ben ik de sjaak

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:39

purny schreef:
Nee hoor. Zolang je maar betaald is alles best. En ik ben hun liever kwijt dan rijk.
Maar aangezien ik nog minstens een jaar aan hun vastzit ben ik de sjaak

Dat is niet waar. Je kunt het geld voor de periode dat het niet werkt gewoon terug vragen, dus ze verdienen hier niets aan. Het is ook in hun voordeel als het allemaal gewoon werkt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 13:45

Dat kleine beetje geld wat ik terugkrijg weegt niets op met het jaar abonnement wat ik moet betalen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:47

purny schreef:
Dat kleine beetje geld wat ik terugkrijg weegt niets op met het jaar abonnement wat ik moet betalen

Zolang het niet werkt krijg jij je geld terug. Dit zijn gewoon opstart problemen, die heb je bij veel bedrijven. Ik snap dat dit heel vervelend is, maar jij doet alsof het t einde van de wereld is.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:48

telfort is van kpn..

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:49

Jeetje, je doet nu net alsof ze het express doen.
Je bent nu puur aan het klagen om het klagen!
Wat ze ook doen om het te compenseren, het is bij jou toch niet goed genoeg.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 13:52

Opstartproblemen die een week duren... Zijn ze lekker vlot mee...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:54

purny schreef:
Opstartproblemen die een week duren... Zijn ze lekker vlot mee...

Jezus, het heeft bij mij bijna een maand geduurd voordat het werkte.
Is dat poedersuiker? Ja dat is poedersuiker. Maar erover zeiken helpt niet, daar gaat t niet sneller van werken en krijg je zelf een poedersuiker van.

Ik ga wel weg uit dit topic, ik probeerde om het nog een beetje positief voor je te benaderen, maar jij wil alleen maar zeiken en jezelf zielig vinden. Bah.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:55

Vinden jullie het gek? Heel de kerst en oud en nieuw zonder tv zitten? En dan kan er wel gezegd worden ''onze voorouders hadden ook geen tv''. Dat is appels met peren vergelijken. Want toen hadden ze ook geen internet en hé, alles moet tegenwoordig via de internet. Het bankieren, de belastingdienst, verzekeringen afsluiten. Dus dat is bullshit. Dan zit je nu juist in deze tijd, met speciale programma's en de kerstfilms en dergelijke zonder tv? Nog maar niet te spreken over hoeveel ellende het kan geven als je geen internet hebt. (heb momenteel een bezwaar boete lopen bij de belastingdienst door dit soort ellende.) En dat kun je particulier niet verhalen hoor op een provider.
En over het via internet kijken houd ik mijn mond maar. Ten eerste heeft ts geen internet en ten 2e dat is 180 graden anders dan tv kijken via een tv

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:57

je gaat waarschijnlijk compensatie krijgen, daar ben je niet tevreden mee. Da is gewoon kakken om te kakken... Wat wil je dan? Dat ze op blote knieën hun verontschuldiging aanbieden? komop zeg...

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:03

Ik zou op zijn minst de maand terug willen. Niet alleen de dagen die ik niet gekregen heb. En alle kosten om te bellen en dergelijke. Ts geeft al aan dat haar bundels hier niet toereikend voor zijn. Dat zou ik ook terug willen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 14:45

Inderdaad kiwi. Ach ik denk dat ik de oplossing maar niet meer ga melden. Ik ben toch voor de meeste bokkers een zeikerd. Dus als ik dadelijk ineens tv en internet heb dan ben ik blij

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:50

Dat je ontevreden bent is niet meer dan logisch Purny, dat je baalt is ook logisch..
Het gaat alleen om de manier waarop je je uit.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 15:01

Dan ben maar blij dat ik mij niet uit over tele2. Ik heb inmiddels een dossier bij hun die langer is dan de dikke vandale. Die kunnen eerdaags een factuur van mij van bijna €700.- verwachten.. Dus ts is nog vriendelijk

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 15:14

Ik snap heel goed dat je vreselijk baalt, zou ik ook doen.
Ik kijk heel weinig televisie, maar juist in deze periode wat meer omdat ik dan vaker een programma tref dat ik interessant vind.

Maar ik hoor eigenlijk bijna altijd dat bij overstappen van de een naar de ander er dingrn misgaan, die vaak zat niet bij de nieuwe provider liggen, maar bij de oude.
Zolang dat niet goed helder is, en dat maak ik uit je berichten ook niet op, zou ik niet heel denigrerend over je nieuwe provider schrijven.
Je weet nog niet eens wat hun voorstel ter compensatie is, maar het kan eigenlijk per definitie niet goed genoeg zijn, zoals je het hier verwoord.
En ja, ik snap best je woede en frustratie, maar door je daar zo enorm over op te winden heb je er vooral jezelf mee.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:25

Ik vraag het nog even 1 keer: maak een foto van je telefoon aansluitpunt. Je hebt 2 inkomende lijnen en ik heb het vaker gezien: rood wisselen met oranje en blauw met wit lost het vaak op, omdat er dan geleverd is op aderpaar 2 ipv 1.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:34

Choiix schreef:
Ik vraag het nog even 1 keer: maak een foto van je telefoon aansluitpunt. Je hebt 2 inkomende lijnen en ik heb het vaker gezien: rood wisselen met oranje en blauw met wit lost het vaak op, omdat er dan geleverd is op aderpaar 2 ipv 1.

Ik hoop dat de oplossing zo 'simpel' is, maar had de monteur dat niet kunnen weten?
Ik snap best dat TS boos is, ik zou ook zacht gezegd niet blij zijn als ik al een week zonder tv en internet zit.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:39

Het is ontzettend frustrerend als het zoveel moeite kost. Na onze verhuizing hebben wij een maand (!) moeten wachten op onze internetaansluiting, inclusief ruim 1,5 week waarin ons contract was ingegaan en we internet geleverd hadden moeten krijgen. Maar helaas: op dat punt nog van je contract af komen is niet zo simpel...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 17:16

Choiix schreef:

De monteur is gister bij mij binnen geweest en heeft alles nagekeken. Alles was goed