Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:53

MarvanTom schreef:
Rámpenwinkel, echt! :D
We presteren het echt werkelijk altijd om met iets thuis te komen waar we helemaal niet voor gingen kijken...

Ook moet ik zeggen dat er fikse vraag is naar oudere Ikea-spullen.
Ik had er wat op marktplaats gezet en echt floep! zo verkocht en weg he?

Ja ik ook :wow:. Binnen een half uur nadat ik advertentie op MP had gezet was mijn set van 3 billy's met deurtjes enzo al verkocht! Ik breng nooooooooit weer oude meubels naar de stort :7

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 23:23

Basilicium schreef:
JewEmm schreef:
Met al mijn zooi is mijn huisje al druk genoeg.

:') Als dat geen zelfkennis is...!

Ik vergat er nog bij te vermelden dat de IKEA op zichzelf al een avontuur is, ongeacht of je slaagt of niet... Favoriet bij mij is het observeren van stelletjes die samen hun eerste inboedel aanschaffen _O- Je ziet meteen wie de broek aan heeft in zo'n relatie; en soms ook hoe lang deze nog zal duren :')

Ik kwam een stel tegen waarbij de vrouw alles roze wilde hebben qua decoratie.. Die man vond het verschrikkelijk, maar durfde er niet tegenin te gaan. En zij de kar maar volladen, hilarisch!

Ikea is zo'n beetje de enige woonwinkel waar je spullen kan kopen waar niet van die achterlijke teksten op staan. Ja, ik ben zo'n iemand die een hekel heeft aan manden en dozen waar "storage" op staat, glazen met "wine" en "water", kasten met "Cabinet" en fotolijsten en posters met hele teksten erop..

Chiave

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 23:27

Ik ben helemaal pro-IKEA!
Vandaag zijn we weer eventjes gegaan en hebben we een Turks tapijt gekocht. Het was een loeizwaar ding, maar samen met de verkoper hebben we het in het karretje geladen. Eenmaal thuis bleken we twee tapijten te hebben gekregen en één te hebben betaald. :oo Mijn mams en ik meteen weer teruggescheurd met het tweede tapijt, na uitgebreid foto's te hebben gemaakt thuis van twee tapijten naast elkaar en de bon erbij. Komen we bij IKEA, verhaal uitgelegd, tapijtverkoper erbij... "We waarderen het heel erg dat u zo eerlijk bent geweest! Fantastisch! Onwijs bedankt." Krijgen we vier lunchbonnen twv 8 euro per stuk toegestopt! Super tof van IKEA!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 23:33

Plien91 schreef:
MarvanTom schreef:
Rámpenwinkel, echt! :D
We presteren het echt werkelijk altijd om met iets thuis te komen waar we helemaal niet voor gingen kijken...

Ook moet ik zeggen dat er fikse vraag is naar oudere Ikea-spullen.
Ik had er wat op marktplaats gezet en echt floep! zo verkocht en weg he?

Ja ik ook :wow:. Binnen een half uur nadat ik advertentie op MP had gezet was mijn set van 3 billy's met deurtjes enzo al verkocht! Ik breng nooooooooit weer oude meubels naar de stort :7

omdat je die weer kan aanvullen bij de meeste dingen zijn ze nog wel items bij te krijgen.

heb ook wel een paar Ikea Items , maar wil geen heel ikea huis hebben.
Hou zelf erg van combineren .. beetje ikea .. en beetje andere apartere items.

heb zelf de lampen, vloerkleedje en kast links er van. verder eigenlijk niets wat in het zicht staat. ( wel wat keukengerei )
http://i122.photobucket.com/albums/o280 ... w9afdg.jpg

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 08:36

Bij deze de ikea hack:
Afbeelding
:D
Laatst bijgewerkt door whoopylover op 30-07-15 08:42, in het totaal 2 keer bewerkt

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 08:42

Ik heb een Ikea vitrine kast omgebouwd tot hamster'kooi'. Ook erg leuke en vooral goedkope oplossing :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:00

Mirjamsel schreef:
Ik kwam een stel tegen waarbij de vrouw alles roze wilde hebben qua decoratie.. Die man vond het verschrikkelijk, maar durfde er niet tegenin te gaan. En zij de kar maar volladen, hilarisch!

Ikea is zo'n beetje de enige woonwinkel waar je spullen kan kopen waar niet van die achterlijke teksten op staan. Ja, ik ben zo'n iemand die een hekel heeft aan manden en dozen waar "storage" op staat, glazen met "wine" en "water", kasten met "Cabinet" en fotolijsten en posters met hele teksten erop..

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Ja medestanders!! Ik ga kotsen van alles waar "HOME" "LOVE" en andere onzin op staat. :r

Vooral HOME :r :r :r

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:13

:') Alsof je een bevestiging nodig hebt dat je thuis bent _O-
Al die teksten tegenwoordig op alles vind ik nergens op slaan.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:15

Jaa hier nog een ikea fan! Mijn huisje is helemaal ingericht met ikeaspullen :') Van bed tot bank (ja ja de echte klippan) tot bureau _O-

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:26

Ikea kan bij mij al jaren niet meer stuk. Heerlijk bedrijf. Ooit heb ik er een staande lamp gekocht maar op de een of ander manier vonden m'n honden het niks. Ze bleven er tegen blaffen. Ingepakt en terug gebracht. Geen moeilijk gedoe. En super vriendelijk personeel. Verder ook heel veel ikea spulletjes hier.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:12

Als je je echt wilt vermaken dan moet je ff een half uurtje gaan zitten kijken naar het inladen van alle grote spullen in de auto. Koop eerst ff een lekker ijsje en ga gewoon buiten zitten en aanschouw het wonder van te grote pakketten in te kleine auto's willen stouwen _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:58

:') Klinkt als ik met pap 8-)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:05

Hier ook Ikea-fan! Inmiddels al 20 jaar fan denk ik, haha!

Ik kom er echt graag, ik eet er zelfs graag! :9
Heb heel veel Ikea-spullen, zowel qua inrichting als accessoires en we hebben al 10 jaar een complete Ikea-keuken met Ikea-inbouwapparatuur waarvan op de kookplaat na alles nog prima werkt en er netjes uitziet.
Verder heel veel lampen, handdoeken, beddegoed, vazen, lijsten etc .... _O-
Ook koop ik als ik er kom ook food, zoals zalm en chocolade!

Zo blij dat we er nu een dicht in de buurt hebben sinds een aantal jaar!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:01

Kinke schreef:
Als je je echt wilt vermaken dan moet je ff een half uurtje gaan zitten kijken naar het inladen van alle grote spullen in de auto. Koop eerst ff een lekker ijsje en ga gewoon buiten zitten en aanschouw het wonder van te grote pakketten in te kleine auto's willen stouwen _O- _O-

Maar echt vermakelijk wordt het pas als je de 40m2 laminaat zo even in je smart schuift. Kreeg nog net even geen applausje.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:03

Wij hebben ook wel een aantal keer met iets bij de auto gestaan dat we dachten, hoe gaat dit passen, maar het is nog altijd gelukt.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:08

Heb een keer iemand gezien die iets op het dak van de auto wilde vervoeren, platen van het een of ander, was met dat paktouw wat daar hangt bezig... := :=

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:13

Ik kwam een keer bij de IKEA aan en toen reed er net een stel weg met een porsche, die hadden de motorkap half open staan met zooi er in :') zijn geen praktische auto's als je een paar dozen mee wilt nemen. Tja, motor achterin he :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:18

Ik heb door dit topic zin om naar de Ikea te gaan :')

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:24

_Tara_ schreef:
Ik heb door dit topic zin om naar de Ikea te gaan :')

Hier nog iemand hahah. verslavend :Y)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:48

Nou ik was de laatste keer op missie nieuwe kast, met mijn kleine suzuki swift... Ik dacht dat past wel, wat ik vergeten was was dat ik een kofferbak heb (dus echt met zo'n hoge rand, een echte bak dus) en dat pakket al te zwaar was om in mijn eentje op het karretje te krijgen :+ Gelukkig biedt ikea ook de service dat ze je helpen het in je auto te leggen, dus sterke man mee, pakket in de auto, ik naar huis, en de kast plankje voor plankje naar boven gesjouwd haha :P

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:03

Yesss, nog meer mensen met een hekel aan teksten :D

Dat inladen van auto's ja.. Ik was een keer met mijn broer naar de Ikea gegaan om voor wat kastjes te kijken. We zouden alleen gaan kijken, maar m'n broer was zo enthousiast dat we de kastjes gelijk kochten. Ik zei nog: "dat past toch wel in mijn auto".. Ja, in mijn auto had het wel gepast, maar we waren vergeten dat we met de auto van mijn broer waren :') .. Uiteindelijk hebben we alles op de parkeerplaats uitgepakt, de dozen mochten we achterlaten. Dak van de auto open en toen kon alles wel mee :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:15

Ik heb ook een hekel aan die nietszeggende teksten, vooral in sierletters. Soms is het gewoon leuk ter decoratie qua materiaal of kleurtjes, maar hang er niet je huis mee vol.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:58

Hier nog een fan van de Zweedse, blauwgele blokkendoos! :wave:

We gaan regelmatig even thee drinken en op 1 of andere manier komen we nooit met lege handen thuis.
Onze flat zou je met recht een ikea-showroom kunnen noemen. O:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 19:02

_Nelleke_ schreef:
Mirjamsel schreef:

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Ja medestanders!! Ik ga kotsen van alles waar "HOME" "LOVE" en andere onzin op staat. :r

Vooral HOME :r :r :r

Hier nog eentje! Subtiele dingetjes vind ik nog kunnen maar sommige huishoudens hebben o-ver-al een tekst op staan. Als een soort van kleuterlokaal waar op alles kaartjes hangen met in blokletters wat het is: DEUR KRAAN STOEL RAAM, etc.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 19:14

Ikea heeft voor ons de Perfecte Stoel en Bank: de Ektorp.
Inmiddels zijn we weer toe aan nieuwe hoezen, dus ben benieuwd of het nu eens lukt om thuis te komen met waar we voor gaan... :=

Ik kan me nog van jaren geleden herinneren dat we voor een stoel gingen kijken en met een badkamerinrichting thuiskwamen. _O-
Later dus weer terug voor die stoel...
Dat is gelukt.
En een nieuwe eettafel ook maar... :o
Echt! Een rámpenwinkel! :+