Waarom ik nooit meer een iPhone koop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:00

Chasey schreef:
Zelfs dan gaan zo'n Nokia niet kapot :P

Nee, dan gaat de hamer nog eerder kapot. :+

(Ja ik kwam nu pas weer op dit topic terecht... )

Anoniem

Re: Waarom ik nooit meer een iPhone koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:05

Raar dat je zo veel issues hebt gehad met iPhones. Ik ben een beetje extra bevooroordeeld sinds ik een Macbook heb omdat ik de samenwerking tussen mijn iPhone en mijn laptop gewoon simpelweg heerlijk vind (ik maak een foto en terwijl ik hem aan het maken ben staat hij al op mijn laptop etc), maar ik heb zeker nooit zulke slechte ervaringen gehad met de iPhones.

Ik ben begonnen met een 3. Die heeft in principe prima zijn dienst gedaan, werd erg traag op een gegeven moment en zoals veel 3's deed de thuisknop het na een tijdje niet meer. Ook verloor de trilfunctie zijn leven in het proces. Een dag voordat ik hem verkocht heb aan een vriend is hij gevallen en toen lag het hele scherm in diggelen.

Daarna een iPhone 4 gehad, echt een top ding. Is op een gegeven moment gejat, een nieuwe gekregen, die is weer gejat, ditmaal vond T-Mobile het mijn eigen schuld. Een tijdje een HTC gehad van een vriendin, toen los een 5C gekocht. Dat is anderhalf jaar lang echt mijn kind geweest. Heeft tot op het bittere einde zijn werk zeer goed gedaan en nooit een krasje. Mijn moeder heeft hem nu en die is er ook hartstikke blij mee. Ik heb nu een paar weken een iPhone 6 en <3 <3 <3

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:12

Hilarisch geschreven!! Echt goed.

Verder wel pech dat je hebt!
(Mijn Iphone4s is braaf)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:29

Ik vind het vooral erg grappig dat dit een topic over de goede en slechte kanten van een Iphone moet zijn en dat als iemand dan een slechte mening over Apple heeft of er grappen over maakt dat ineens off topic is :+ .

Volgens mij moet je gewoon een beetje geluk hebben met je telefoon. Sommige mensen hebben jaren android zonder problemen en anderen hebben jaren een Iphone zonder problemen.
En andersom MET de nodige problemen natuurlijk.

Tazzey

Re: Waarom ik nooit meer een iPhone koop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 16:27

Het topic ging over mijn ervaringen met de iPhone en dus niet zozeer over de algemene ervaringen met een iPhone en dus ook niet om Apple gebruikers af te zeiken, dat laatste is offtopic inderdaad.

De nieuwe iPhone doet het prima. Hij zit ingepakt in een goed hoesje en er ligt een laagje getempered glas overheen. Hij wordt niet veel gebruikt gelukkig.