Nieuwe Android update - DRAMA

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 00:21

Quad schreef:
Blacky94 schreef:
Op een site die hier ergens eerder gepost werd stond de S3 wel degelijk op de lijst voor de update, was alleen nog niet bekend wanneer.

Dan was het sowieso een scam geweest want de Galaxy S3 gaat niet hoger dan Android 4.3, de EOL voor Samsung wat software betreft was bij KitKat al opgehouden, het zou niet logisch zijn geweest als ze deze plotseling wel gingen upgraden naar Lollipop.

Geloof niet zomaar één website maar zoek dan eerst naar wat meer bronnen.

Ik heb geen S3 meer dus het zal me persoonlijk een worst wezen of hij geupdate wordt of niet.
Ik geef alleen aan dat ik dat gezien heb in een link die hier door iemand anders in DIT topic geplaatst werd.

Had het over de S5 gegaan dan had ik het zelf wel uitgezocht. Maar ik heb mn S3 niet meer dus ga ik daar zelf de moeite niet voor doen. Zoals ik al zei gaf ik alleen aan wat ik hier eerder gelezen heb.

Straww_

Re: Nieuwe Android update - DRAMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:57

Peetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:31

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:00

Iedereen maakt zich zo druk om die stille modus,maar ik heb met lollipop gewoon mijn telefoon op stil hoor.
Het heet nu alleen anders.
En ik kan nu ook foto's maken zonder geluid.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:47

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:56

Astaloca schreef:
Ik vind het ook echt drama... Heb ook de S5. Facebook sluit nu ineens heel vaak ineens af. Batterij gaat volgens mij langer mee, maar nog niet echt kunnen ontdekken dat hij echt trager is. Stilknop wie dus verdwenen is, maar goed dat ik heb gezien van de wekker := Anders kon ik morgen nog wel eens een probleem hebben...
En de meldingen wie ik niet meer zie bij het vergrendelscherm. Heel vervelend.

Hier ook de S5, apps sluiten spontaan af, telefoon is traag, whatsapp is traat, heb mijn telefoon al enkele keren opnieuw moeten opstarten. Voor de update was er helemaal niks aan de hand. Ding is net een half jaar oud..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:58

Balou_k schreef:
Astaloca schreef:
Ik vind het ook echt drama... Heb ook de S5. Facebook sluit nu ineens heel vaak ineens af. Batterij gaat volgens mij langer mee, maar nog niet echt kunnen ontdekken dat hij echt trager is. Stilknop wie dus verdwenen is, maar goed dat ik heb gezien van de wekker := Anders kon ik morgen nog wel eens een probleem hebben...
En de meldingen wie ik niet meer zie bij het vergrendelscherm. Heel vervelend.

Hier ook de S5, apps sluiten spontaan af, telefoon is traag, whatsapp is traat, heb mijn telefoon al enkele keren opnieuw moeten opstarten. Voor de update was er helemaal niks aan de hand. Ding is net een half jaar oud..

Ook dat is al uitgelegd.
Als je doet wat er staat komt het helemaal weer goed met je apps. ;)
http://www.galaxyclub.nl/2015/02/samsun ... utmelding/

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:01

Heb ik al gedaan.. En dat heeft niet geholpen, anders had ik hier ook niet geklaagd natuurlijk. Wordt denk ik geheel terug zetten naar fabrieksinstellingen en alles kwijt raken en handmatig terug zetten. Zucht.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:09

Ook dat stukje van de hele cache partitie wissen?
In recovery mode?
Dat heeft bij mij geholpen namelijk.
Die dingen daarvoor hielpen eigenlijk niet.
Vond het wel eng om te doen, maar het is gelukt en alles doet weer normaal.
(ben ook geen bestanden/gegevens kwijt geraakt daardoor)
Ik bedoel dit stuk:

En dan is er nog de mogelijkheid om de complete Cache partitie van je Galaxy (S5) te wissen. Net als bij de bovenstaande stappen gaan er hierbij geen gegevens verloren. 

En daarna leggen ze uit hoe dat moet.
Als dat ook niet gewerkt heeft dan zit er alleen nog fabrieks herstel op ja, maar dan ben je alles kwijt.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:16

Heb alle apps geüpdatet en de Cache gewist zoals in het voorbeeld. Tot nu toe krijg ik nog regelmatig de melding dat contacten wordt afgesloten? En ik heb een app moeten verwijderen die steeds een storing gaf als ik wou bellen of gebeld werd.

Misschien dat ik maar een iphone 5 koop volgende maand, want dit is gek makend..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:42

Die melding krijg ik ook ja!
Contacten is gestopt.
Die snap ik nog niet helemaal.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:45

Tinkerloos schreef:
Die melding krijg ik ook ja!
Contacten is gestopt.
Die snap ik nog niet helemaal.

Gestopt ja! Ik ben niet de enige woehoe *\o/*

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:57

jaaaaa ik ook. :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:08

Ik kan op internet niks vinden daarover.

Ik heb het als ik naar Internet ga,als ik ga candy cruchen en als ik naar mijn galerij ga.
Heel irritant.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:19

ja ik ook. Constant. Maar heb verder nog geen nadelen. Ik merkte wel dat de wifi af en toe slecht deed en dat hij dan snle naar 4g ging. Ik doe nu mn mobiele gegevens uit als hij op wifi staat en mn wifi doet het beter dan ooit eigenlijk

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:06

hier ook! contacten gestopt..

Snap er niks vaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:17

Al die dingen heb ik ook met mijn S5 gedaan, behalve terugzetten naar fabrieksinstellingen. Kost zoveel moeite om alles weer opnieuw te installeren, daarnaast zou het ook niet Mogen bij een update. Ik wacht wel op de volgende update waarbij ze deze problemen allemaal verhelpen.

Maar ook ik inderdaad, apps die spontaan afsluiten, heel vaak nu als ik whats app opstart begin ik te typen maar komen de letters niet in het scherm. Dan moet ik eerst whatsapp afsluiten en opnieuw starten. Allerlei van dat soort irritante dingen.

En inderdaad, bij ongeveer iedere app die ik opstart komt er een pop up dat contacten is gestopt.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:19

Hier gisteren ondanks alles toch de update er op gezet. Heb een S4 mini.
Alles doet het super! Waar ik juist soms last had met afsluiten van apps ed voor de update lijkt nu alles het goed te doen, niet te vroeg juichen natuurlijk maar zo te zien was dit een prima update voor mij.

Mijn lief heeft een aantal dagen geleden zijn S4 geupdate en ondervind ook geen enkel probleem.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 14:49

Hier ook constant contacten is gestopt. Maar waar 't vandaan komt? Overigens ben ik nu wel redelijk gewend, vind het nog steeds niet top maar beter te behappen als in het begin. :)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:23

Ik heb mijn telefoon (HTC one m7) sinds gisteren geüpdatet. Ik vind de nieuwe update erg fijn en ondervind geen problemen met het geluid op stil te zetten.
Het enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is hoe je makkelijk van tabbladen kan veranderen bij google chrome. Iemand die dit wel weet?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:30

Ik heb trouwens al die problemen ook (contacten is gestopt, slechte wifi), maar nog steeds geen update. Is ook nog niet beschikbaar. Zijn er nog meer mensen met een S5 die nog geen update hebben?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:41

Utixo schreef:
Ik heb trouwens al die problemen ook (contacten is gestopt, slechte wifi), maar nog steeds geen update. Is ook nog niet beschikbaar. Zijn er nog meer mensen met een S5 die nog geen update hebben?

Voor de S5 is de uitrol bezig voor update! :)

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:46

Domi_94 schreef:
Ik heb mijn telefoon (HTC one m7) sinds gisteren geüpdatet. Ik vind de nieuwe update erg fijn en ondervind geen problemen met het geluid op stil te zetten.
Het enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is hoe je makkelijk van tabbladen kan veranderen bij google chrome. Iemand die dit wel weet?

Ik heb de m8 en idd hetzelfde probleem met chrome. Enige oplossing die ik tot nu toe heb is via recente schermen. Elk tabblad krijgt namelijk zijn eigen scherm daar...

Ik word wel gek van de meldingen van whatsapp. Die boven in beeld verschijnen in die witte balk. Zelfs als je whatsapp gewoon geopend hebt... Die kun je volgens mij niet uitschakelen? Dan zie je helemaal geen melding meer volgens mij...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:57

Die tabbladen zijn er inderdaad niet handiger op geworden.. :')

Ach ik ben de melding contacten is gestopt momenteel meer dan gewend...

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:06

Balou_k schreef:
Die tabbladen zijn er inderdaad niet handiger op geworden.. :')

Ach ik ben de melding contacten is gestopt momenteel meer dan gewend...

Ja dat vind ik ook. Als je niet oplet staan er zo tientallen open