Advies!! Samsung VS Iphone

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 20:00

Wauw er bedankt allemaal!
Nu twijfel ik tudden iphone 5s of de nieuwe iphone 6, wat vinden jullie de beste keuze? Allebei heeft t voor en nadelen

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:08

De iphone 6 is groter, voor mij persoonlijk té groot maar dat komt omdat ik hem ook in mijn broekzak wil kunnen stoppen.

Hier staan alle verschillen op een rijtje!

https://www.apple.com/nl/iphone/compare/

Shiloh

Re: Advies!! Samsung VS Iphone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:28

Ja, dat ligt echt heel erg aan je eigen voorkeuren. iPhone 6 is natuurlijk de nieuwste, dus zal langer mee gaan en is beter. Ik vind het grotere scherm echt heeeeeeerlijk (ik heb zelf de 6). Hij gaat inderdaad niet zo makkelijk in je broekzak, maar ik doe dat nog steeds als ik loop, als ik ga zitten haal ik hem eruit. Die verhalen over dat de iPhone 6 zouden buigen is dikke onzin. Ik heb de mijne dus vaak in mijn broekzak, en hij is nog zo recht als een liniaal. Ik heb er zo'n hoesje bij in de vorm van een boekcase (die dus horizontaal open klapt) waar ik mijn pasjes in heb. Maar het gave van deze is dat er in het harde gedeelte waar je de telefoon inklikt, een magneet aan de achterkant zit. In het leer eromheen zit ook een magneet, en daarmee kun je dus de telefoon loshalen van het "boekje" en dan heb je dus gewoon een telefoon met een gewone harde backcover. Daarmee heb je dus het voordeel van beide. Ik vind die echt super fijn, en de magneet beinvloed de telefoon of mijn pasjes in het hoesje echt helemaal niet. Gebruik dit zo al sinds oktober en geen problemen.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:12

het verschil tussen de 5s en de 6? weinig op het scherm en wat andere kleinen dingen na. Wil je een iphone en word het je eerste? ga dan gewoon voor de 6 die kleine dingen maken hem net wat(en dit is persoonlijk) beter dan de 5s.

Ik zat te denken dat die van mij prima in mijn broekzak past maar dat zal komen omdat ik een jongetje ben en andere soort broeken draag. Voor het grotere scherm hebben ze iets heel leuks verzonnen, swipe 2x over de home button en de bovenste helft van je scherm schuift naar beneden zodat je de telefoon makkelijk met 1 hand kan bedienen

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 13:06

[LZP] inspiratie Iphone!

ik heb nog wat hulp nodig van iphone kenners :)
mijn keuze is dus iphone. Ik ben een beetje klaar met samsung, samsung 5 vind ik sws niet mooi! Als het mag wil ik graag de iphone 6

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:12

Ik mag in december pas een nieuwe uitzoeken, normaal altijd samsung fan maar ik ga nu echt twijfelen..
Heb mijn s3 mini nu een dik jaar, en hij begint zo traag te worden etc..
Nu hebben veel bekenden van mij ook de overstap samsung-Iphone gemaakt en die zijn echt zeer tevreden en heel positief.. haha dus ik heb nog een hele tijd om uit te zoeken wat ik wil :P

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:15

ponypret123 schreef:
[LZP] inspiratie Iphone!

ik heb nog wat hulp nodig van iphone kenners :)
mijn keuze is dus iphone. Ik ben een beetje klaar met samsung, samsung 5 vind ik sws niet mooi! Als het mag wil ik graag de iphone 6

Denk niet dat het de bedoeling is om in dit topic reclame te maken voor jou topic :P

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 13:25

Ik gebruik het niet als reclame, mij maakt het niet uit hoeveel mensen gaan reageren als iemand maar de tijd wilt nemen om mij te helpen

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:28

Google eens op de docu BBC: Apple's broken promises en beslis dan of je nog steeds een Apple wilt. Voor mij never nooit een iphone, stelletje randdebielen daar.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 13:40

Ik gebruik het niet als reclame, mij maakt het niet uit hoeveel mensen gaan reageren als iemand maar de tijd wilt nemen om mij te helpen

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:53

Ik heb een Iphone 6, super fijn en wil niet meer anders. Hiervoor heb ik ook veel Samsungs gehad, en 1 Huawei, maar daar was ik niet zo heel blij mee.
De grootte van de Iphone 6 valt heel erg mee zodra je gewend bent, het is eigenlijk wel de ideale maat vind ik. Dat hij snel kapot gaat valt tot nu toe heel erg mee bij mij! Een keer is hij vol op de voorkant gevallen op straat omdat ik dacht dat ik hem in mijn tas deed maar hij viel ernaast.. :Y) Hij is wel vaker gevallen, maar ik heb er wel altijd een hoesje omheen.
Wanneer je een Iphone 6 neemt, zal ik je wel echt aanraden om een beschermfolietje over het scherm te plakken, scherm krast namelijk ontzettend snel :=
Verder is hij super fijn! :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:11