Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daar al eens naar gekeken? Yvank_ schreef:Een ultrabook is net zwaar als een macdaar al eens naar gekeken?
Rebeccaa schreef:Als je die gaat vergelijken met batterijduur, gewicht en grootte dan ben je net zoveel kwijt voor een goede ultrabook. Ik wilde ook een ultrabook eerst, Apple was helemaal geen optie eigenlijk, totdat ik erachter kwam dat het qua geld vrij weinig scheelde. Scheelt je dan misschien 100 euro- maar ja, een mac gaat dan wel weer langer mee.
amoj schreef:Macbook vind ik niks. Kan er niet meer over weg en zijn ultra gevoelig voor allerlei dingen. Bij het minste of geringste al een krasje of deukje.
Ik heb een lenovo, weet niet of die in kleiner formaat zijn. Maar bevalt mij erg goed, werkt zeer prettig.
Rebeccaa schreef:amoj schreef:Macbook vind ik niks. Kan er niet meer over weg en zijn ultra gevoelig voor allerlei dingen. Bij het minste of geringste al een krasje of deukje.
Ik heb een lenovo, weet niet of die in kleiner formaat zijn. Maar bevalt mij erg goed, werkt zeer prettig.
Nee hoor, de buitenkant van een mac krast wel best snel, maar is extreem stevig, dus geen deuken hoor. Steviger dan praktisch alle plastic troep die acer en hp bijvoorbeeld hebben.
Ik heb gewoon een normale versie van Word op mijn laptop staan en kan gewoon de Windows bestanden die naar me toegestuurd worden openen. Zelfde geldt voor pdf. Geloof dat ze daar de laatste tijd wel echt een stap vooruit in hebben gezet, de bestanden lijken steeds meer op elkaar. Kan met mijn Mac ook gewoon opslaan als pdf en normale Word bestanden. Rebeccaa schreef:Nee hoor, de buitenkant van een mac krast wel best snel, maar is extreem stevig, dus geen deuken hoor. Steviger dan praktisch alle plastic troep die acer en hp bijvoorbeeld hebben.

Yvank_ schreef:Zonder internet kan je nog bijna net zoveel met je chromebook als met , bijv internetten natuurlijkdat denken veel mensen maar is al lang niet meer zo! Afgezien daarvan zou ik als je met photoshop wil werken wat anders nemen want die is er nog niet voor.

, ik heb thuis een windows computer staan die de meest zware programma's draait dus daar hoef ik hem niet voor. Ik gebruik hem voor school dan is het ideaal
Sicayes schreef:Thesserd schreef:Zelf vind ik dat ik wel recht van spreken heb gezien ik zowel jaren met een mac heb gewerkt als met een Windows PC. Ik werk zelfs nog steeds dagelijks met een mac, maar gamen (en soms ook werken) lekker op een mid-high end gaming PC die in verhouding veel goedkoper is.
Ik wilde een heel verhaal typen maar Thesserd zegt eigenlijk wat ik zelf ook denk. Ik werk dagelijks met een mac voor mijn werk en ik vind het geweldig voor de grafische doeleinden maar thuis heb ik een high-end pc met IPS scherm die deze mac echt uit het water blaast met gamen. Moet er niet aan denken om op deze Mac mijn Skyrim met alle mods aan te zetten.
Wel zou ik voor mijn fotografie een macbook ernaast willen. Makkelijk meenemen, werkt, lange accuduur en ja..ook het design speelt mee. Het is toch wel een soort 'uitstraling' (waar je ook zeker voor betaald.)
Voordel van het hebben van een pc voor gamers is o.a. dat je gemakkelijk je pc kan mee upgraden met de laatste trends wat betreft video kaarten, ssd's, geheugen etc etc - daar is een mac wel beperkter in.
MarlindeRooz schreef:Sinds ik een macbook heb ben ik om.
Het WERKT gewoon, hij is altijd snel en loopt NOOIT vast.