EskeGirl schreef:Slina schreef:Inhouden en dan bovenaan zie je een i met rondje eromheen.
Bij mij in ieder geval.
Bij mij (android) gebeurd dat niet. Hij selecteerd alleen het bericht, zoals altijd.
Heb ook android. Maar dan zou ik het niet weten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sunneva schreef:Beau_Myrthe schreef:Als je op de vinkjes klinkt en dan info kan je zelfs zien na hoeveel minuut, seconden of bijna hoeveel honderdste na verzenden hij gelezen is... Moet niet gekker worden!
Nee dat menen jullie niet
Ongelofelijk, waar blijft de privacy?
tienus63 schreef:Sunneva schreef:Nee dat menen jullie niet
Ongelofelijk, waar blijft de privacy?
Je kun je onzichtbaar maken via instellingen van whatsapp.
Jij ziet niet wanneer iemand online (is geweest) en andersom idem.
Thesserd schreef:Ik zie wel blauwe vinkjes nu in chat met vriendin van mij, maar zij ziet ze niet xD
Ik heb uit staan dat mensen kunnen zien wanneer ik voor het laatst online geweest ben. Zou dat het zijn?
xTammyy schreef:Mooi dat ik nog een oude iPhone 4 hebt, ik kan instellen dat je niet kan zien wanneer ik voor t laatst online was en bij mij heb je die vinkjes niet, dus ik ben nog steeds even onbereikbaar als ik al was
en die van een vriendin ook haha DieL_Zor schreef:xTammyy schreef:Mooi dat ik nog een oude iPhone 4 hebt, ik kan instellen dat je niet kan zien wanneer ik voor t laatst online was en bij mij heb je die vinkjes niet, dus ik ben nog steeds even onbereikbaar als ik al was
Heb je iOS 7 er dan niet op staan o.i.d.? Mijn 4 doet het namelijk welen die van een vriendin ook haha