wat voor een auto?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 01:33

talithalotje schreef:
ik vraag gewoon leuke modellen meer niet. een ford ka mag zeker niet meer als 400kg trekken.
ik wil geen lange auto daar heb ik een reden voor.
ford fiesta lijkt mij ook wel wat.

en tevens zal een peugeot en een renault niet bij ons op de dam komen. dat zijn meningen van mijn ouders dus daar moet ik het maar mee doen zolang ik bij hun woon.

Er is geen trekhaak voor een Ford Ka...

inverda

Re: wat voor een auto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 01:42

mensen het is toch echt zo staat ook wel op het kenteken papier!

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 01:45

Maar serieus... En trailer van 290 kilo.

Elk paarden mensen hier op bokt met trailer en auto ervaring weet dat dat onmogelijk is!!

Als dat in jou ogen niet zo is ben ik heel benieuwd naar een merk/type.

Krijg steeds meer het idee dat dit een aandachts topic is.

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 01:47

oke wat jij wilt! ik weet 100000% dat het zo is

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 01:49

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 02:23

Er staat 390 kilo :') toch ergens een typfoutje van 100 kilo?

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 02:43

waar staat 390?

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 02:44

dit heb ik er bij staan hoor dar staat echt 290 op heb toen ik de advertentie hd geplaatst idd een typ fout en gelijk veranderd, maar dat is al weer ff geleden

leuke pony trailer te koop.

1 paards

ledig gewicht is 290kg

wij vervoeren onze shetland met veulen en d-pony(1,46M) en e-pony(1,53) erin.
de trailer ligt fijn achter onze auto
ideaal voor pony's en autos die niet zoveel mogen trekken.

is al een oudere trailer van 1972.

de bodem is van hardhout en dus heel stevig en is volledig goed. er ligt een rubberen mat in.

er zit een voorlader op dus iedeaal voor paarden die er achter niet uit durven. ook hebben we onze sulky er al een paar keer in gehad.

prijs is BIEDEN

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 03:24

Een dubbelas trailer uit 1972 die maar 290 kg weegt? Houd iemand anders voor de gek.

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 03:54

Je eisenlijst is behoorlijk voor een budget van 1000 euro. Ik had zelf dezelfde eisenlijst, maar gelukkig een groter budget. Heb een Opel Meriva gekocht en ben daar wel tevreden over.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 07:21

Dit is je eigen advertentie dus dat zegt niks. (Wat is het merk/type)
Ik zou zeggen, kijk goed naar je papieren want ergens heb je een rekenfout gemaakt
En die fout kan je een hoop ellende geven als je op pad ga met je auto/trailer.

Een trailer van 290 kilo bestaat gewoon niet.
Alleen het frame weegt al zoiets. En aluminium trailers waren er in die tijd niet.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:53

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:47

Meisje meisje meisje, wat ga jij respectloos met anderen om... Anderen die je alleen maar willen helpen en je willen behoeden voor het feit, dat in het ergste geval, er iets met jou, jouw paarden en medeweggebruikers gebeurd...

Je zegt dat je 19 bent, maar ik ken jongere kinderen die zich volwassener opstellen dan jij. Zeggen dat mensen jaloers op je zijn, te lui zijn om te werken en nog meer gekkigheid...

Nu heb ik niet veel verstand van trailers, maar als er een hardhouten vloer inzit, dan kan 390 kilo in ieder geval niet. Deze houtsoort is namelijk loodzwaar en dan reken ik nog niet eens de rest van het materiaal erbij...

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:02

Wauw 290 kilo! Dat is echt heel weinig! Nu ben ook ik wel heel nieuwsgierig naar merk/model etc..

Maar je gaat hem dus verkopen? Waar ga je dan je paarden in vervoeren? Een nieuwe trailer? Heb je al iets gevonden dat onder de 300 blijft?
Als ik jou was zou ik mijn trailer denk ik maar houden. Grote kans dat het de enige in Nederland is die maar 290 weegt..

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:07

Het is grootspraak mensen :) je mag met dat 17 jaar rijbewijs Nederland helemaal niet uit en dat je zo gigantisch veel KM's maakt voor je werk als negentien jarige? Als dat zo is dan had je aan reiskostenvergoeding al zoveel gehad dat je geen barrel van 1000 euro kocht. Bij zo'n kilometrage rij je lease, en ik ken geen enkele baan waar je zonder gedegen vooropleidingstraject, waar aan je schrijfstijl te zien is dat hier bij jou geen sprake van lijkt te zijn, ook gezien je leeftijd waarop een afgeronde opleiding toch best knap is, een leaseauto krijgt, laat staan zoveel kilometers moet maken. En banen als koerier etc heb je minstens 2 jaar je rijbewijs voor nodig.

Maar als het allemaal wel klopt, veel plezier er mee en ik hoop dat jij en je ouders nooit bij een ongeluk aan dit topic hoeven denken.

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 11:45

Wat een achtelijke mensen op bokt. Schelt ik weet zelf beter en bem gelukkig niet z.n mongool als jullie dus houd je bek nou mAr als je niets nuttigs hebt te melden aij praten liever niet met van die idioten die niet tegen de waarheid kunnen.

Ohja taxi nsemt men ook mee na huis zeker waardetransport wagens.ook. Eeuhm geloof war je wil geloven maar houd dan je kop. En alle stage uren worden niet uitbetaald hoor

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 11:48

Haha je zult na al die achterlijke opmerkingen bijna expres tegem de boom oprijden zodat jullie niet zo zielig zijn

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:49

Wat een taal voor een meisje van 19....
Je verhalen zitten vol met tegenstrijdigheden en gaten...doe ons en jezelf en plezier en vraag bokt niet meer om advies als je onvolwassen genoeg bent om er op een normale respectvolle manier mee om te gaan...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:55

Ik heb even getemd, want ik vind jouw taalgebruik en toon die je aanslaat niet normaal. Mensen proberen je gewoon te helpen, en jij zit te schreeuwen als een klein kind wat haar zin niet krijgt. Bah bah bah. Niemand heeft iets slechts over je ouders of (in eerste instantie) over jou gezegd, of over je werk of over je ouders' werk. En jij gaat zo te keer?
Lekker hoor alle mensen over een kam scheren dat alle bokkers in principe gewoon bijstandtrekkers zijn die de hele dag niets te doen hebben :j

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:03

Meisje heel veel plezier met de rest van je leven.... Jij komt er wel....

Mijn god zeg!

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:04

Ja merk je goed moeten die.schijt bokkers is normaal gaan doen. Blij zijn voor een amder kunnen jullie niet alleen maar.negatief zijn zit in jullie en dat verneukt heel deze site waarom veel paardem mensen uit mijn regio nie meer op bokt komen snap ik hou ook niet zo van jaloerse mensen

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:06

Jammer he, nu eem ts die niet over zich heen laat lopen! En meer heeft bereikt als de meeste hier.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:08

Ik heb ook getemd. Mensen proberen realistisch mee te denken en het enige wat je doet is ze onnodig grof afvallen.
Ik heb toevallig een fiat seicento gekocht voor 1100,- eeen maand geleden. Alleen al voor de eisen zonder het rijden van een trailer was het een pittige klus om voor dat bedrag een fatsoenlijke auto te kunnen kopen die zonder veel onverwachte kosten nog een poos mee kan.
Het lijkt e zinvoller om een half jaar langer door te sparen en een wat groter bedrag voor een wat stevigere auto neer te tellen dan nu een auto kopen met de eisen die je hebt. Als iets tee mooi lijk om waar te ezijn dan is het dit vaak ook.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:10

TS, je reacties zijn...bevreemdend.
Ben je echt al 19? Ik heb gesprekken gehad met kleuters die aanzienlijk rationeler waren.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:11

+:)+
Klein kind wat de reacties niet chill vind en daarom haar frustratie uit.. Net een penny die niet de reacties krijgt die ze wilde over het feit dat ze geen pony mag.
Waarschuwing: ook je toekomstige bazen lezen dit en kunnen dit waarachijnlijk niet waarderen. Wordt je ook zo'n bijstandtrekker :j