Wordpress, wie is er bekend mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Wordpress, wie is er bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 00:15

@Suuszels: je had gelijk! Ik ben nu wel vindbaar! Nog eens die SEO uitvogelen nu. Thanks!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:09

Ik kom er gewoon niet uit met die nabestelpagina's, volgens mij ben ik daarvoor niet intelligent genoeg. := Heel veel is via PayPal, creditcard etc, dat wil ik niet. Ik denk dat ik sowieso wat stappen terug ga doen, alle foto's showen in een album en dan een simpel contactformulier erbij.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:38

Ik heb misschien bijna iets! Ik ga even van de week het testen en dan laat ik het weten :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:06

Wat jij gevonden hebt, moet jij daarbij nog steeds je foto's handmatig bij de drukker afleveren of niet?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:12

Ja dat wel.. Maar de alternatieven kosten te veel geld voor wat ik aflever.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:25

Maakt niet uit hoor, iemand wees mij even op iets namelijk. Nu lever ik de foto's via Dropbox/WeTransfer af en als ik alles op een bestelpagina zet, heb ik eigenlijk nog steeds hetzelfde werk eraan. Vandaar dat ik weer begin te twijfelen of ik wel een bestelpagina maak, voor nu.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:27

Ik heb je even een PB gestuurd, ben benieuwd wat je ervan vind. Nu nog kijken hoe ik dit kan integreren op wordpress of iets vergelijkbaars kan vinden

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 23:09

Suuszels als je het met meerderen wil delen, hou ik mij ook aanbevolen. :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:18

Net al wat verder gekeken, maar het is toch niet echt wat ik wil maar ik stuur je even een pb

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:47

Heeft iemand ervaringen met een goede plugin waarbij ik mijn foto's als masonry kan laten zien? Ik heb er al meerdere geprobeerd, maar krijg het niet goed voor elkaar. Ik wil dan ook dat de aangeklikte foto als lightbox verschijnt en niet doorlinkt naar de pagina met de foto.

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:34

Het heeft echt flink wat zoeken gekost, maar ik heb het op kunnen lossen.
Ik heb nu een mooie fotogalerij al zeg ik het zelf :-)

Nu nog weer alle linkjes aanpassen,maar als voorbeeld:
http://www.photo-artist.nl/hondenfotografie/

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:00

Ik hoop niet dat ik je nu wat minder blij maakt, maar op mijn telefoon doet hij het niet goed. De foto wordt niet aangepast aan mijn scherm, waardoor ik maar ongeveer 1/3 zie en dan opzij moet swipen voor de rest.
Ik vind het zelf mooier als je de totale foto in 1x ziet.

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:16

oke, dank je!
Ga ik even uitzoeken

en ik ben er achter wat het is. Het licht aan mijn lightbox om de foto's te bekijken
Als ik ze op formaat zet dat ze op een telefoon goed zichtbaar zijn.

Dus ik ga het maar even laten zoals het is. Ik zie sowieso dat mijn site mobiel niet al te mooi is. :')
Moet iedereen maar vanaf tablet of computer kijken. :Y)

*zet nieuwe lightbox op to do lijstje.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:29

Haha irritant is dat he.. Ik zie wel dat er veel meer mensen vanaf een telefoon of tablet kijken dan vanaf een PC. Maar dan heb je iets gemaakt op de PC en werkt dat weer niet goed..
Ik wil eigenlijk een gallery dat je vanaf je telefoon of tablet gelijk naar de volgende foto in de lightbox kan swipen. Volgens mij is dat bij de next gen niet..

Succes in elk geval :)!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-14 11:05

Toch maar weer even omhoog schoppen.

Hoe maken jullie gebruik van FB op jullie website? :)
Heb je dat met een speciale plugin toegevoegd?

Ben opzoek naar een plugin waarmee ik vanuit mijn website direct een klant een recensie kan laten schrijven en dat die dan automatisch wordt geconfigureerd naar mijn FB pagina. :)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:30

Sterkte, die bestaat nog niet :D

Tenminste, ik heb uren gezocht maar niets gevonden. Dat komt omdat de beoordelingen relatief nieuw zijn. Er zal binnenkort vast iets voor bestaan.

Facebook gebruik ik door de 'Facebook like box'. Google dat maar eens en dan de pagina van de FB developers. Die code knal ik in een widget. Je kunt zelf instellen wat zichtbaar moet zijn. Daarnaast kunnen ze mijn artikelen delen, onder elk artikel staat een icoon.

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:38

He das jammer, die zou idd handig wezen!

Mijn website is niet bereikbaar wanneer ik in de cloud werk. Werken hier nog meer mensen in de cloud id het evt willen testen?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:28

Ik meld me hier ook maar :)

Ik ben aan het puzzelen hoe ik ervoor kan zorgen dat de header blijft staan als je naar beneden scrolt. Dit zou het navigeren wel een stuk makkelijker maken, aangezien je dan niet elke keer weer naar boven moet.

Site is http://www.paardennamen.nl

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 12:38

Ik gebruik mijn facebook enkel via een icoontje rechts, dan linkt hij automatisch door.

Ik heb nu die next gen gallery, maar daar zie je de omschrijving van de foto niet, of moet ik ergens een vinkje aanzetten? en ik wil eigenlijk ook dat je dan op je tablet of telefoon door kan swypen naar de volgende foto..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:56

Even een upje. :)

Hoe organiseren jullie je back-ups? Volgens Google zou BackWPup de beste applicatie moeten zijn, maar mijn website blijft errors geven zodra ik de plugin activeer. Ik heb de FAQ al geraadpleegd (en diverse dingen geprobeerd) en al contact opgenomen, maar desondanks krijg ik hem niet werkend.

Zodoende ben ik op zoek naar andere (automatische) back-up mogelijkheden? Iemand wellicht suggesties? :)

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 11:53

magda_90 schreef:
Even een upje. :)

Hoe organiseren jullie je back-ups? Volgens Google zou BackWPup de beste applicatie moeten zijn, maar mijn website blijft errors geven zodra ik de plugin activeer. Ik heb de FAQ al geraadpleegd (en diverse dingen geprobeerd) en al contact opgenomen, maar desondanks krijg ik hem niet werkend.

Zodoende ben ik op zoek naar andere (automatische) back-up mogelijkheden? Iemand wellicht suggesties? :)

Hier ben ik ook erg benieuwd naar!

Heb je inmiddels al contact gehad Magda en/of een oplossing gevonden?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 13:49

Helaas nog niet. Ik gebruik momenteel de app "Online Backup" maar daar kan ik het niet automatisch naar mijn email doen omdat de bestanden te groot zijn.

Ik had eerst een andere app *kom even niet op de naam* die alles zipte en naar mijn mailadres stuurde, maar die zorgde ervoor dat ik niet meer op mijn wordpress kon inloggen. Via FTP heb ik die app moeten verwijderen eer ik weer kon inloggen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:21

Mijn meneer die het een en ander voor mij zo nu en dan regelt gooit zo nu en dan een backup eroverheen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 13:22

Hoi,

Even dit topic weer omhoog. Mijn website draait bijna een jaar, maar ik wil eigenlijk mijn thema eens veranderen. Dit is vooral omdat ik een beetje moe wordt van de banners in elkaar knutselen zodat ze goed uitkomen.
Een groot plaatje lijkt mij leuk als startpagina, eventueel dat daaroverheen het menu komt.. Snappen jullie?
Maar goed, ik vroeg mij af welke thema's jullie hebben en of jullie er tevreden over zijn :)
(is voor fotografie)
Laatst bijgewerkt door Suuszels op 25-03-15 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 13:26

Ik heb twee simpele thema's (zie onderschrift) waar ik erg tevreden mee ben. Voor mijn fotografie website zit ik wel eens te kijken voor iets anders, inderdaad een mooie grote foto als startpagina, maar een geschikt thema voor mijn wensen althans heb ik nog niet gevonden.