Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

History_

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:58

Mijn iPhone 4 werkt nog perfect na 3 jaar, maar als hij het ooit zou begeven zou ik zeker terug voor een iPhone gaan. Ik zou de 6 kiezen, de 6+ is me te groot

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:08

Jammer dat de Nexus 4 en 5 toch vrij onbekend blijven onder de meeste mensen. De Nexus 4 bestaat al even en verschilt weinig (en is op heel wat punten gewoon beter) van de "nieuwe" iPhone. En hij kost minder dan de helft.

Nooit zal ik een maand huur uitgeven aan een telefoon waarvan ik de helft van de functies niet gebruik, en zeker niet als ik voor de helft minder betere specs kan krijgen.

Afbeelding

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:11

Ik ben ook wel benieuwd hoe groot de plus nou eigenlijk is, maar heb 'm toch altijd in mijn tas en voor paardrijden heb ik een heuptasje, mocht ik 'm echt niet in mijn rijbroek gepropt krijgen. :+

En anders ruil ik 'm terug voor mijn oude iPhone 5 die mijn dochter nu krijgt, maar ik acht de kans klein :D

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:13

Tieneke schreef:
Jammer dat de Nexus 4 en 5 toch vrij onbekend blijven onder de meeste mensen. De Nexus 4 bestaat al even en verschilt weinig (en is op heel wat punten gewoon beter) van de "nieuwe" iPhone. En hij kost minder dan de helft.

Nooit zal ik een maand huur uitgeven aan een telefoon waarvan ik de helft van de functies niet gebruik, en zeker niet als ik voor de helft minder betere specs kan krijgen.

[ Afbeelding ]

Ik denk dat voor veel mensen het gemak van combineren met laptop, ipad en televisie toch ook mee zal wegen om een iphone te nemen:)

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:13

shirdaki schreef:
Hou snel zouden de iPhones gaan? Ben helemaal vergeten af te spreken hier thuis. Dus om nu m'n nieuwe abbo af te sluiten vind ik ook zo wat. Hopelijk is het niet zo dat morgenochtend alles al is uitverkocht ofzo :=

Uitverkocht raken ze niet. Het is wel zo dat Apple de telefoons levert in etappes, dus een x aantal per keer. Daardoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten :)

En Maikeltje: ik denk ook nog steeds dat als ik hem toch niet leuk vind, ik hem gewoon weer terug kan sturen. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren ;)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:14

Tieneke schreef:

[ Afbeelding ]

Maar werkt die nexus met hetzelfde besturingsprogramma? Want er zijn meer telefoons goed, maar Samsung of htc kan ik echt niet mee uit de voeten. Ik vind Apple veruit het meest gebruiksvriendelijk.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:15

Simbaa schreef:
shirdaki schreef:
Hou snel zouden de iPhones gaan? Ben helemaal vergeten af te spreken hier thuis. Dus om nu m'n nieuwe abbo af te sluiten vind ik ook zo wat. Hopelijk is het niet zo dat morgenochtend alles al is uitverkocht ofzo :=

Uitverkocht raken ze niet. Het is wel zo dat Apple de telefoons levert in etappes, dus een x aantal per keer. Daardoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten :)

En Maikeltje: ik denk ook nog steeds dat als ik hem toch niet leuk vind, ik hem gewoon weer terug kan sturen. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren ;)

:D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:20

Combineren met andere apparatuur? Het feit dat je dat zo zegt, betekent dat je niks weet over de Google phones (Nexus), want ook dit konden deze al in 2012.

De Google phones werken niet zoals bv. Samsung. Het is wel Android, maar de bediening is imo toch anders. Het leukste vind ik de synchronisatie met alles, bv mijn Gmail. Zo zegt mij telefoon mij wanneer ik moet vertrekken om op tijd te zijn op die afspraak in mijn gmail-agenda, rekening houdend met het verkeer op dat moment. Alle services van Google zitten met elkaar verbonden.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:22

Als ik tussen die twee zou moeten kiezen, zou ik voor de 6 gaan, wat is die 6+ groot! :wow: Ben tot nu toe nog steeds erg blij met m'n mooie ~kleine~ 4.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:22

Tieneke schreef:
Combineren met andere apparatuur? Het feit dat je dat zo zegt, betekent dat je niks weet over de Google phones (Nexus), want ook dit konden deze al in 2012.

De Google phones werken niet zoals bv. Samsung. Het is wel Android, maar de bediening is imo toch anders. Het leukste vind ik de synchronisatie met alles, bv mijn Gmail. Zo zegt mij telefoon mij wanneer ik moet vertrekken om op tijd te zijn op die afspraak in mijn gmail-agenda, rekening houdend met het verkeer op dat moment. Alle services van Google zitten met elkaar verbonden.

Ik denk inderdaad dat er meerdere telefoons zijn die kunnen tippen/beter zijn dan de Iphones.

Toch ben ik super blij met de connectie tussen mijn Iphone en Macbook.

En nu dus wachten -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:24

Tieneke: Ik denk dat er bedoeld wordt met 'combineren met andere apparatuur' dat de iPhone makkelijker te koppelen is met je iMac/MacBook/iPad et cetera dan een ander merk op je iMac aan te sluiten.

En tja, Gmail is leuk, maar ik kan ook gewoon m'n Gmail op m'n iPhone openen en herinneringen eruit plukken en meldingen maken ermee. Net als dat al jouw google services dus aan elkaar zitten, zitten alle Apple services ook aan elkaar. Ik denk dat we dus allemaal hetzelfde bedoelen alleen iemand de ander niet zo goed begrijpt ;)

Zoals jouw Google phone veel synchronisatie heeft, zo heeft de iphone dat net zo goed :)

En ik was echt de grootste trut ooit hoor met 'bah. meeloper.'

Maarja.. Kan toch echt niet meer zonder. Moet ook wel zeggen dat ie het beter uithoudt dan m'n Samsung, die was na een jaar al kapot (plastic case en plastic achtig glas) en de iPhone is toch echt een flink aantal keer héél goed gestuiterd en zit geen deukje in niks..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:27

Ze zijn gewoon ook zo ontzettend gebruiksvriendelijk en intuïtief!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:28

Ik heb ook al een iPhone in handen gehad, maar waar ik het over heb staat bij die iPhone nog echt in de kinderschoenen in vgl met de Nexus. Een iPhone valt ook niet te tweaken. En dat is duidelijk te zien bij bv de collega's van mijn vriend (groot IT-bedrijf): iedereen komt terug van iPhone en stapt over op Nexus. Iedereen.

Doe maar niet alsof ik niet weet waarover ik praat, ik begrijp het dus maar al te goed hoor ;-)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:29

Haha Tienkeke, ik moest gelijk aan jouw plaatje denken bij dit topic. Jij plaatst het gewoon :)

Ik heb dan wel geen Nexus, maar een Sony.

Kan echt niet begrijpen dat mensen hónderden euros uitgeven aan een telefoon die gewoon precies hetzelfde doet en kan als die van mij (Sony Experia ZL - 5 inch scherm - iBood aanbieding van 249,- )

Whatsapp doet echt hetzelfde, bokt heeft dezelfde topics, er verschijnen op zo'n ifoon echt geen lettertjes in goud, en je krijgt ook geen mailjes in platina binnen ofzo.'

Ik kan het snappen als je het om praktische redenen doet, inderdaad het koppelen aan de Mac ed.

Maar hoeveel mensen met zo'n peperdure ifoon kopen die om de koppelreden? Ik vind het eerder dom dan hip eigenlijk.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:31

Maar maakt mij niet uit hoor, geef gerust 700 uit aan iets wat al lang bestaat :+ Ik ga er niet van wakker liggen.

Amaris, goed plaatje he :D

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:34

Tieneke schreef:
Maar maakt mij niet uit hoor, geef gerust 700 uit aan iets wat al lang bestaat :+ Ik ga er niet van wakker liggen.

Amaris, goed plaatje he :D

Hahaha en dat doen we hier allemaal :D
En al die enorme specificaties (of hoe dat dan ook heet :Y) ) die de Nexus beter heeft gebruik ik toch niet..
Die gebruik ik trouwens ook niet bij de Iphone, maar ik vind hem zo fijn in gebruik, dat ik daar best €50,- per maand voor over heb :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:34

Tja, ik koop 'm niet, ik heb 'm gekregen :+ Dat denigrerende toontje vind ik trouwens een beetje jammer... Ik ga toch ook niet in een nieuw Nexus topic lopen fangirlen over een iPhone...

Ja, de andere telefoons zullen ook heel mooi, en handig, en goedkoper zijn. En ik heb een hoop telefoons in m'n handen gehad hoor want ik ben echt een zeur en een autist als het om nieuwe besturingssystemen gaat.

Ja, iPhone zal ongetwijfeld nog in de kinderschoenen zijn. En nee, hij is inderdaad niet te tweaken. Goede nieuws is; kneus als dat ik ben kan ik hem dus ook niet zelf kapot maken en d'r kan niks geks mee gebeuren, mijn iPhone is beter beveiligd dan m'n Android tóen was (met een ex die het grappig vond om m'n android helemaal "om te bouwen" zodat ie alles kon volgen, keylogger op m'n telefoon dus, ben ik daar een beetje voorzichtig mee).

Let op, ik zeg "was" voordat jullie weer gaan azijn piesen..

gelukkig liggen jullie er niet wakker van, krijg je er al wel grijze haren van? :D

Ik lig er ook niet wakker van hoor, sterker nog, ik slaap er heerlijk door.. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-14 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:36

KimD schreef:
Deze al gezien?

KLIK!

haha ja m'n vriend liet 'm net zien :')

En hij doet het ook nog gewoon daarna trouwens. Had ik met m'n plastic china smartphone niet hoeven proberen :')

K ben bang dat ik hem ook had laten vallen hoor :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-14 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:36

Google.. Echt never nooit :n Apple verkoopt hardware en heeft niets aan jouw gegevens.. Google daarintegen is groot geworden door het verzamelen en verkopen van gegevens en zal dat ook blijven doen. Je internetactiviteit, je bezigheden, alles wordt vastgelegd en doorgespeeld.
Daarnaast, Android, been there done that en nooit weer. Ik wil een telefoon die niet constant vastloopt, geen onnodige functies heeft, makkelijk en snel te bedienen is en die vooral met mijn imac en ipad samenwerkt.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:36

KimD schreef:
Deze al gezien?

KLIK!

:')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:38

Waarom maken mensen zich druk over waar vreemde mensen hun geld aan besteden? :?

TS opent een topic omdat ze een Iphone wil aanschaffen, klaar. Waarom zijn er dan altijd zeikstralen die perse moeten zeuren over android opties? Heb je dan echt niks beters te doen? Of iets belangrijkers om je druk over te maken? :?

TS waar heb je hem besteld nu? Ik heb even gekeken naar abbo opties (ik wil de 6) maar het liefst betaal ik veel bij voor lage maandkosten... Kon dat nog niet echt vinden.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:40

Mijn 5S is een lease toestel.
Moet hem 1 oktober inleveren.

Aangezien ik naar de VSga verhuizen neem ik daar een nieuw telefoon abonnement. Een 6+ :D

Vriend heeft hem al, wat hij ook lekker bij mij inwrijft. _-:(

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:41

Ik heb wel getwijfeld tussen de HTC one M8 en de 6, die M8 is ook een superfijne telefoon. Ik betaal nu 60 euro minder per maand en hoefde niet veel bij te betalen dus ik ben helemaal gelukkig.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:42

Ja ik moet me ook melden! :D vorige week zaterdag besteld via Apple duitsland uitlevering over 3 weken pas :\ maarja dat was te verwachten alles is compleeeetttt uitverkocht maar ik kijk er vol verwachting naar uit :D

Vriendjelief heeft een Nexus 4 en tja ik ben Apple fan, ik loop normaal gesproken altijd met een generatie achter zeg maar (elk jaar een nieuwere maar dan niet de nieuwste) en heb mijn 4S nu een 2.5 jaar en heb gezegd dat ik wel een 6 mocht kopen *\o/* Happy me, mij maken die specs niet uit, als ie maar fijn is mooie camera zit erop met allemaal leuke extra's en stukkkk sneller dan mijn 4S nu is en meer geheugen (van 16 naar 64gb gegaan) *\o/*

Ik zou hem echter nooit bij een abbo doen, heb een suppppeerrrr goed sim only abbo met 4g internet onbeperkt smsen 500 min voor 21 euro :D helemaal dat lease gebeuren vreselijk je betaald dik voor en je mag hem niet houden..
Laatst bijgewerkt door Nicole op 19-09-14 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt