Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tieneke schreef:Jammer dat de Nexus 4 en 5 toch vrij onbekend blijven onder de meeste mensen. De Nexus 4 bestaat al even en verschilt weinig (en is op heel wat punten gewoon beter) van de "nieuwe" iPhone. En hij kost minder dan de helft.
Nooit zal ik een maand huur uitgeven aan een telefoon waarvan ik de helft van de functies niet gebruik, en zeker niet als ik voor de helft minder betere specs kan krijgen.
[ Afbeelding ]
shirdaki schreef:Hou snel zouden de iPhones gaan? Ben helemaal vergeten af te spreken hier thuis. Dus om nu m'n nieuwe abbo af te sluiten vind ik ook zo wat. Hopelijk is het niet zo dat morgenochtend alles al is uitverkocht ofzo

Tieneke schreef:Jammer dat de Nexus 4 en 5 toch vrij onbekend blijven onder de meeste mensen. De Nexus 4 bestaat al even en verschilt weinig (en is op heel wat punten gewoon beter) van de "nieuwe" iPhone. En hij kost minder dan de helft.
Nooit zal ik een maand huur uitgeven aan een telefoon waarvan ik de helft van de functies niet gebruik, en zeker niet als ik voor de helft minder betere specs kan krijgen.
[ Afbeelding ]
Simbaa schreef:shirdaki schreef:Hou snel zouden de iPhones gaan? Ben helemaal vergeten af te spreken hier thuis. Dus om nu m'n nieuwe abbo af te sluiten vind ik ook zo wat. Hopelijk is het niet zo dat morgenochtend alles al is uitverkocht ofzo
Uitverkocht raken ze niet. Het is wel zo dat Apple de telefoons levert in etappes, dus een x aantal per keer. Daardoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten
En Maikeltje: ik denk ook nog steeds dat als ik hem toch niet leuk vind, ik hem gewoon weer terug kan sturen. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren
Tieneke schreef:Combineren met andere apparatuur? Het feit dat je dat zo zegt, betekent dat je niks weet over de Google phones (Nexus), want ook dit konden deze al in 2012.
De Google phones werken niet zoals bv. Samsung. Het is wel Android, maar de bediening is imo toch anders. Het leukste vind ik de synchronisatie met alles, bv mijn Gmail. Zo zegt mij telefoon mij wanneer ik moet vertrekken om op tijd te zijn op die afspraak in mijn gmail-agenda, rekening houdend met het verkeer op dat moment. Alle services van Google zitten met elkaar verbonden.

Tieneke schreef:Maar maakt mij niet uit hoor, geef gerust 700 uit aan iets wat al lang bestaatIk ga er niet van wakker liggen.
Amaris, goed plaatje he

) die de Nexus beter heeft gebruik ik toch niet..
.
Dat denigrerende toontje vind ik trouwens een beetje jammer... Ik ga toch ook niet in een nieuw Nexus topic lopen fangirlen over een iPhone...
Apple verkoopt hardware en heeft niets aan jouw gegevens.. Google daarintegen is groot geworden door het verzamelen en verkopen van gegevens en zal dat ook blijven doen. Je internetactiviteit, je bezigheden, alles wordt vastgelegd en doorgespeeld.
vorige week zaterdag besteld via Apple duitsland uitlevering over 3 weken pas
maarja dat was te verwachten alles is compleeeetttt uitverkocht maar ik kijk er vol verwachting naar uit
Happy me, mij maken die specs niet uit, als ie maar fijn is mooie camera zit erop met allemaal leuke extra's en stukkkk sneller dan mijn 4S nu is en meer geheugen (van 16 naar 64gb gegaan) 
helemaal dat lease gebeuren vreselijk je betaald dik voor en je mag hem niet houden..