Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
EarthFocus schreef:Ik moest best wel lachen om de foto..
Zo vreselijk zielig voor Kim.
Ik snap dat het voor jou niet leuk is Tineke, hoop ook dat ze het snel aanpassen.
Maar eigenlijk kan je er toch wel smakelijk om lachen, Kim staat met der oortjes naar voren en je ziet dat je niet hard trekt aan der staart.
Relien schreef:Pff kim heb het even gelezen. lekker is dat word je daarlijk afgeschreven als paarden mishandelaar.
ik ben wel benieuwd naar het filmpje.
maar ik vraag me af of ze de foto niet mag gebruiken er staat geen watermerk op dus ook geen auteurs rechten toch of niet en je hebt hem zelf ook op internet geplaatst.
dus hij zal ook bij google afbeeldingen wel naar boven komen.
(en bokt ga nu niet ineens vol over me heen. ik ben hier niet in thuis dus kan zijn dat ik het gewoon mis heb,)
Relien schreef:maar ik vraag me af of ze de foto niet mag gebruiken er staat geen watermerk op dus ook geen auteurs rechten toch of niet en je hebt hem zelf ook op internet geplaatst.
(en bokt ga nu niet ineens vol over me heen. ik ben hier niet in thuis dus kan zijn dat ik het gewoon mis heb,)
xSogno schreef:Relien schreef:Pff kim heb het even gelezen. lekker is dat word je daarlijk afgeschreven als paarden mishandelaar.
ik ben wel benieuwd naar het filmpje.
maar ik vraag me af of ze de foto niet mag gebruiken er staat geen watermerk op dus ook geen auteurs rechten toch of niet en je hebt hem zelf ook op internet geplaatst.
Als je er niet thuis bent kun je ook beter niet proberen om een vraagstuk op te lossen.
Elke foto zit auteursrecht, daar heb je gelukkig geen logo voor nodig.
Een foto is een eigendom van de auteur en dat iemand een foto op internet zet is geen reden voor een ander om jouw eigendom te stelen.
@ Tineke, kan me heel goed voorstellen dat je baalt, gelukkig weet zo'n beetje heel bokt hoeveel je van Kimmie houdt. Hopelijk komt er snel een oplossing!