Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DubbelDun schreef:Natuurlijk moet je het niet overdrijven, maar imo is het wel zo dat hoe hygiënischer je bent des te vatbaarder ben je voor allerlei dingen om je heen die heel natuurlijk zijn.
Kijk eens naar kinderen tegenwoordig; er zijn er maar weinig die niet iets aan de luchtwegen mankeren.
langer niet dan gaat het ruiken.. Zomers verschoon ik vaker, slaapkamer wordt ontzettend warm.. Dan douche ik ook niet savonds maar sochtends
En huidschilfers in je broek. Ik was ze na twee/drie keer dragen. Hoe duur ze ook zijn. Elevien schreef:Mijn goede dure spijkerbroeken was ik ook zo min mogelijk hoor. Die hang ik dan een middagje op het balkon om te luchten. Tenzij er echt grote vlekken inzitten, dan gaat die de was in.

Netje schreef:Niet leuk ! Ik zeg ook niet dat het niet bestaat, maar het merendeel van de mensen die het roepen hebben het nog nooit laten testen. Dan denk ik: als je zo allergisch bent, zoek dan in ieder geval bij een dokter uit waarvoor je allergisch bent.
Maar goed: ontopic maar weer

Barvrouwke schreef:Ik wist het wel...
Ik snap uberhaupt niet dat iemand z'n kleding wast op 30 graden. De gemiddelde
nederlander douched nog heter![]()
Ook de vaatwas doe je toch ook niet met koud water.
Poeder is trouwens ook wat. Kijk maar eens in de luchtschacht van je droogtrommel.

Elevien schreef:Mijn goede dure spijkerbroeken was ik ook zo min mogelijk hoor. Die hang ik dan een middagje op het balkon om te luchten. Tenzij er echt grote vlekken inzitten, dan gaat die de was in.
anneliesdj schreef:Hoe vaak zou iemand met smetvrees zijn bed verschonen dan?
Het ligt er denk ik ook wel aan hoe je als persoon bent, qua zweterigheid ed.
Ik ben zelf enorm gesteld op fris ruikend en schoon voelend beddengoed, als ik merk dat dat niet meer zo is, gaat het meteen in de was. Maar dat is toch echt niet vaker dan eens in de 2/3 weken.