Leuk, wij zijn ook per 1 mei officieel verhuist en bezig alles op te knappen. Binnenkort kunnen we dan eindelijk de wei omploegen en de omheiningen veranderen. Ik ga je zeker volgen en zal er wel eens over denken zelf een topic te openen misschien.
Heb wel geluk met een handige vader, een vriend die na gemiddeld 11uur/dag werken nog een hele avond in het huisje bezig is, enkele vriendinnen die een dagje/avondje zijn komen meewerken en een flexibele baas waardoor ik ook deze namiddag weeral last-minute een halve dag vrijaf krijg. Even het 'gewone' leven stil gezet om alles op zeer snelle tijd klaar te krijgen.
Maar de beloning gaat eens zo groot zijn als er na volgende week 3 paarden en 3 honden vrolijk rondlopen. Ik zie de honden nu al genieten van de enorme plaats en vooral de rust.
Op jezelf weegt het wel door natuurlijk. Ben helemaal stijf en de nek wilt nog niet helemaal mee. Vandaag nog even doorknallen en dan toch een paar dagen wat rustiger aan.
Ik ben er ook enorm verliefd op. Deuren en ramen worden asap hersteld. Scjoorsteenverhaal is nog niet afgelop, andere firma zei dat er geen enkel probleem was. Dus nu op naar een 3e opinie!
Woonkamer is in de verf gezet, chocoladebruin en andere kant wit. De overige muur komt nog in behangpapier.
Het stuk dat nog niet af is boven. Gaan we voorlopig alleen als opslag gebruiken, later komt er nog gyproc tegen etc.
Slaapkamer is wit, blijft zo tot het nieuwe raam erin zit.
De slechte kant van het huis wordt helemaal bedekt en er komt een afdak over de hele lengte van het huis, 3 meter lang. Nieuwe tegels, zodat we mooi terrasje hebben. Allemaal ideeën van de huisbaas! Erg blij mee natuurlijk.
Voorlopig is het verven gedaan, behalve nog een laag op de deuren als die de juiste hoogte hebben. Moet stukje af door de laminaat.
Donderdag of vrijdag bed halen. Alle stopcontacten en lichtknoppen kunnen terug op hun plaats na grondige ontsmetbeurt.
Ben enorm blij met de keuken!! Worden ingevoegd einde van de week. En dan alles installeren.
Hopelijk is de derde opinie even goed als de 2e!! Die keuken!! Ik herken ze bijna niet meer, net als de woonkamer! Zo chique! Wel heel tof dat de jullie huisbaas ook zo gemakkelijk meedenkt. Binnenkort kan je dus op je terras naar de paardjes kijken.