Verkeerd pinbedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 22:32

Shadow0 schreef:
Secricible: er staat toch echt bij: "Stel uw vraag over uw conflict aan onze forumgebruikers" (als je teruggaat naar /forum.)
Dat 'helpdesk' is volgens mij gewoon een titeltje dat je krijgt als je meer dan zoveel keer gereageerd hebt.

(En anders, tsja, iets met dat paarden best geslagen mogen worden omdat hun huid zo dik is enzo... De Rijdende Rechter blinkt al niet uit in deskundigheid, dus in vage medewerkers heb ik ook niet zoveel vertrouwen.)

Het artikel uit het wetboek waar naar verwezen wordt is ook niet specifiek. Er staat dat de koper verplicht is de prijs te betalen, maar ondanks dat het niet het hele bedrag bleek te zijn, heeft ze wel netjes betaald. Achteraf is dus gebleken dat er een fout bij de pin gemaakt is.

TS, ik zou voor de zekerheid naar het juridisch loket gaan en daar je vraag stellen. Het zou zonde zijn als hier uiteindelijk een getouwtrek van gaat komen vanwege uiteindelijk een principekwestie.

Storm

Re: Verkeerd pinbedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 22:38

TS, ik ben heel benieuwd over hoe de directie dit aanpakt. Hopelijk heeft die meer fatsoen in zijn lijf zitten en krijg je alsnog je excuses.

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 23:01

Heb het juridisch loket benadert alvast voor t geval dat de directie ook zo onbeschoft reageert.. Deze bellen mij in de loop van volgende week terug...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 23:03

Shadow0 schreef:
Elan_GV: dat heeft ze gedaan, en die baas deed er eigenlijk niks mee... :\

Maar was het de baas of gewoon een andere medewerker uit de winkel? Ik dacht dat laatste en dat ze morgen pas de directie krijgt?
Nu ja wie weet wat voor raar verhaal die verkoopster er aan gaat hangen, waarschijnlijk iets van dat de TS zelf een labiel persoon is ofzo...

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 23:08

Nou stel dat het klopt en je doet zo hard je best om het recht te zetten omdat je anders een officiële waarschuwing krijgt betwijfel ik of je zelf niet al een paar aandachtspunten achter je naam hebt staan en of je met zo'n raar verhaal bij je baas aan kunt komen.. En anders lekker belangrijk ook wat ze zegt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 23:50

Kwanyin schreef:
Shadow0 schreef:
Elan_GV: dat heeft ze gedaan, en die baas deed er eigenlijk niks mee... :\

Maar was het de baas of gewoon een andere medewerker uit de winkel? Ik dacht dat laatste en dat ze morgen pas de directie krijgt?
Nu ja wie weet wat voor raar verhaal die verkoopster er aan gaat hangen, waarschijnlijk iets van dat de TS zelf een labiel persoon is ofzo...

Als het een keten is heb je medewerker-bedrijfsleider-hoofdkantoor/directie natuurlijk dus kan zijn dat directie in dit geval weer een stapje hoger dan de baas van de medewerkster.
Verkoopster kan praten wat ze wil lijkt mij maar geld op haar persoonlijke rekening? Dat moet ze dan via een omweg weer terugboeken lijkt mij, heel wat moeite voor 'gewoon een foutje'

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 00:04

wat een rare gang van zaken.
ik ben benieuwd wat de directie jou morgen komt vertellen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 10:10

Da's ook een fraai verhaal zeg...

Belachelijk dure foto's ook :oo

Prima dat je moet betalen voor wat je koopt, maar breng het dan even met excuses vanwege je eigen domme fout....en geef zo'n klant dan een korting voor het ongemak ofzo :)

Ze mag tegenwoordig al blij zijn dat je niet zo'n botte hufter bent die niet wil betalen "want dan had ze maar beter op moeten letten" :=

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 10:24

Ik ben nu wel heel benieuwd wat je normaal gesproken voor een foto bij een mobiele fotograaf betaald. kan me niet voor stellen dat dat meer dan 15 euro per foto is! het is toch geen professionele fotograaf?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 11:15

TS heeft niet verteld wel formaat foto's ze heeft gekocht, dus is het moeilijk te zeggen of de prijs voor de twee foto's hoog is.

Ik heb zelf geen ervaring met mobiele fotografen, maar waarom zouden ze niet professioneel zijn?

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 11:20

Ik dacht dat die een korte cursus kregen.

Wij hadden ze vroeger vaak staan bij mijn oude werk. Ik weet wel dat er een hele ruime marge is om over de prijs te onderhandelen.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 11:31

Kan je in een mobiele fotostudio dezelfde belichting etc creëren als in een normale studio?

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 11:31

wat een klantvriendelijkheid...shocking..ben benieuwd of ze nog iets laten horen

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 11:32

Inmiddels weer terug gebeld.. Ze willen dat ik het bedrag betaal en dan kan ik een foto op canvas krijgen.. Maar ik vind die foto niet eens mooi.. Heb wel een ander canvas doek voorgesteld die ze ook hadden staan maar dan moet ik nog €50 bij leggen en dat ben ik niet van plan

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 11:32

In principe doet een opleiding niet heel erg te zaken: als je goede foto's maak mag je daarvoor betaald worden. Verder heb ik geen ervaring met dergelijke fotografen, dus geen idee welke kwaliteit ze leveren.

Als ik aan een klant twee 40x60 cm foto's moet leveren, betalen ze ook € 110,- + de kosten van de fotoreportage.

Choix, ja dat kan, gewoon achterwand mee een studiolampen!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 11:33

Ik zou dan gewoon het bedrag betalen wat je nog moet betalen, dus niet weer hele pond. en dan gewoon als les nemen en niet meer erheen gaan... Misschien dat je elders wel netjes geholpen word

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 11:33

Wat gaat er nu gebeuren dan Patries? Aangezien je hun aanbod geweigerd hebt? Heb je gezegd dat je de foto's niet meer wilt?

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 12:03

Ja heb gezegd dat ik ze dan wel terug stuur.. Dat willen ze niet heb het aan het juridisch loket voorgelegd.. Word terug gebeld

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:04

Goed zo!

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:10

Laatst bijgewerkt door ladypaard op 22-11-13 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:11

krijg ook het idee alsof het een stel ammateurs zijn die ook nog eens niet aan service willen doen... zo komt de klant natuurlijk ook nooit meer terug en slechte reclame...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:28

Jeetje, meen je nu echt dat je niet eens een excuus krijgt! :oo

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:00

Wat een bizar verhaal.. ik ben benieuwd hoe het afloopt!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:11

Optiwolk schreef:
Ruikt volgens mij naar de baas die niet weet van de fout en zij die er 103.5 euro wil uitslaan.

ik denk eerder dat ze geprobeerd heeft haar fout te verdoezelen door zelf 103.5€ over te maken welke ze nu probeert te recupereren..

ik zou die baas inderdaad maar eens gaan aanspreken op het gedrag van het personeel.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:08

Patries90 schreef:
Ze willen dat ik het bedrag betaal en dan kan ik een foto op canvas krijgen.. Maar ik vind die foto niet eens mooi..

ehm... je hebt ze toch gekocht? Dan vond je ze toch mooi??

Vreemd dat er niet in wordt gegaan op het vreemde gedrag van de medewerkster??