Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En zo heerlijk Catalaans ook! Ons vakantiehuis in Catalonië is een beetje vernederlands qua inrichting, zo zonde, helemaal als ik dit dan zie
rocymax schreef:Daffie, idd het ís een gave foto van Ricardoen Daniel
Daniel vindt het hier heerlijk, hij is net als zijn vader dol op dieren en de natuur en vindt alles leuk. Het is vaak heel aandoenlijk zoals hij mee wilt helpen om alles netjes te krijgen
Bedoelde inderdaad Ricardo.
Fijn paarden aan huis, maar de rest is echt niet mijn ding.
op te worden

Ik vind het een heel leuk bergdorp met op 17 januari een heel gaaf Tres Tombs feest, dan worden de paarden gezegend, San Antonio heet die datum, de beschermheilige van de dieren en de oogst
(Neem je dan Yvonne, Lida, Pien en Yvonne mee in de koffer??)
ja lief van Daniel he??
en het is idd heel lief gezicht die 2 daar zo te zien slapen
!
) , wat een prachtig huis ( met die Catalaanse keuken
), mooie omgeving !
Zoals bijvoorbeeld afgelopen jaar, de jager had een zwijn geschoten: of wij er wel vlees van wilde hebben. Nu hebben wij een enorme moestuin, dus we hebben de man een flink aantal potten jam gegeven in de ruil voor het zwijnenvlees. En blij dat ie ermee was
En zo hebben we wel meer contacten daar. Dat feest klinkt ook mooi zeg! Vind het zo jammer dat we er alleen in de zomer zijn, alhoewel de Festa Major iedere keer weer fantastisch is om mee te maken
en bedankt dat ik ook welkom ben
En ik blijf idd fotos plaatsen als jullie dat leuk vinden
Wat geweldig dat je zulke leuke contacten hebt in Falset, en gaaf van die jager, wildvlees in ruil voor jam, mmmm.