Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Killyenn schreef:Wat een gezeik weer op pop culture. Zó 2012.
Gelukkig zijn jullie allemaal zoveel volwassener en letten jullie zo goed op je taalgebruik, woorden als 'verkracht' gebruiken om iets heel anders aan te duiden is namelijk wel heel doordacht en stoer
Nah goh, ik heb geen ander woord in mijn vocabulaire die voor mij kan beschrijven wat zij doen met de uitspraak.
Ik ben ook maar een gemiddeld persoon.
Maar oké, ik begrijp dat het je goed doet te denken dat een 16 jarige zo een woord gebruikt om stoer over te komen.
Killyenn schreef:xSlvna schreef:Nah goh, ik heb geen ander woord in mijn vocabulaire die voor mij kan beschrijven wat zij doen met de uitspraak.
Ik ben ook maar een gemiddeld persoon.
Maar oké, ik begrijp dat het je goed doet te denken dat een 16 jarige zo een woord gebruikt om stoer over te komen.
Ik geef helemaal nergens af op je leeftijd, enkel op het gebruik van het woord in deze context wat ik zeer kwalijk vind.
En ja, het stoort me hoe hip het tegenwoordig is om af te geven op pop- en pubercultuur. Wellicht is het niet je smaak, maar het is een vorm van elitairisme om te denken dat jouw interesses beter zijn dan die van een ander enkel omdat ze niet populair zijn.
Of lees ik het verkeerd?
Killyenn schreef:En ja, het stoort me hoe hip het tegenwoordig is om af te geven op pop- en pubercultuur. Wellicht is het niet je smaak, maar het is een vorm van elitairisme om te denken dat jouw interesses beter zijn dan die van een ander enkel omdat ze niet populair zijn.
Fairytales schreef:heidy_wilco schreef:Ging dit topic ooit niet over waar je zo´n vest kunt krijgen? We dwalen volgens mij wat af
Ooit begon het inderdaad met een vest, toen over de term Yolo, en nu zie ik Mufasa en Bambi voorbij komen
Snadrem schreef:Fairytales schreef:Ooit begon het inderdaad met een vest, toen over de term Yolo, en nu zie ik Mufasa en Bambi voorbij komen
Zou wel wat zijn als je een remake krijgt van de Lion King, waar je Mufasa nog hoort roepen voor hij de vallei in rent achter Simba aan: "Yolo!"
Maar inderdaad, we dwalen af.

Fairytales schreef:Snadrem schreef:Zou wel wat zijn als je een remake krijgt van de Lion King, waar je Mufasa nog hoort roepen voor hij de vallei in rent achter Simba aan: "Yolo!"
Maar inderdaad, we dwalen af.
Zingende Hyena's die niet 'weg met de koning' zingen, maar 'Weg met die YOLO'
Liesje1611 schreef:Balou_k schreef:Uhm.. Ben ik echt zo oud of uit? Wat is YOLO?
Het betekent 'You Only Live Once' wat een bepaald soort groep tienermeisjes tegenwoordig ineens om het hartst gaan roepen, waarna ze nog een slok breezer achterover gooien en gaan twerken tegen een muur.