WilmaBoy schreef:ik kan je garanderen dat ik niet alles eerlijk deel.. de bmw maakt me niet uit, maar de Porsche is een ander verhaal. Vriendin en mezelf mogen er mee rijden. Dat is wat ze noemen ze bom op wielen en als je niet weet waaraan je begint dan is de motor zo opgeblazen...
Naja, mijn moeder wil dat ik voor lange afstanden de Twingo gebruik, en voor mijn werk binnen de stad de 5. Ik wil gewoon in mijn eigen auto rijden, ook op de snelweg. Geloof dat de motor het ook wel kan waarderen dat ie af en toe even mag uitrazen
.
Maar ik heb te maken met het 'overbezorgde-moeder-syndroom'. Na elk stuk snelweg grijp je dan naar je mobiel om te laten weten dat je nog leeft
. Zij was het niet zo eens met de 5. Vond hem te oud enzo. Ik vind hem fantastisch en geniet van elke kilometer die ik er in rijd!
Sowieso wil ik mijn moeder liever niet in de 5 laten rijden. Zij rijdt nooit automaat en ik ben veel te bang dat ze de rem een keer per ongeluk voor de koppeling aanziet en dan tegen de voorruit geplakt zit :p
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 08-08-13 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt