Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Celiien schreef:GaitMonster schreef:
Waar heb je deze gekocht? Ik zoek een nederlandse (web)shop waar ze deze verkopen maar vind alleen buitenlandse sites.
Mini in the boxNederlandse websites hebbenz e niet. Mini in tje box is eigenlijk maar 1 basisregel; niet boven de 25,- bestellen. je hebt ze binnen 2 weken binnen en ze zijn nog goedkoop ook! Winkels als Gsmparadijs kopen daar ook in, alleen dan is het 3,- inkoopprijs daar en vervolgens voor 15,- of meer verkopen, stelletje afzetters

(De foto is een beetje onduidelijk en gespiegeld, het hoofd is uiteraard gewoon hoofd ipv. blauw, licht viel een beetje verkeerd geloof ik.)
GaitMonster schreef:Celiien schreef:
Mini in the boxNederlandse websites hebbenz e niet. Mini in tje box is eigenlijk maar 1 basisregel; niet boven de 25,- bestellen. je hebt ze binnen 2 weken binnen en ze zijn nog goedkoop ook! Winkels als Gsmparadijs kopen daar ook in, alleen dan is het 3,- inkoopprijs daar en vervolgens voor 15,- of meer verkopen, stelletje afzetters
Hmm helaas, ik heb niet één van die betaalmogelijkheden. Toevallig iemand hier die daar wat besteld dan wil ik misschien wel wat mee bestellen?
?

heb nu deze besteld:
eclair98 schreef:Ik zag deze op Ebay:
http://www.ebay.com/itm/New-BOW-3D-TD-B ... 53fa704ff2
Ik wordt altijd brombeer genoemd op school
Horwse schreef:Ik heb siliconenhoesjes in een pinguïn en een vogel/eend.
Helaas nu een andere telefoon, en heb hiervoor een saai, wit (onderhand niet meer.) verhard hoesje.
Kan geen andere hoesjes vinden voor de Ace || in andere varianten dan saai of een pinguin, helaas.